English

در جبهه تولید، ادامه‌دهنده راه شهیدان خواهیم بود

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی، شهادت جانباز و آزاده سرافراز، ابراهیم خوزان را به مردم شهیدپرور شهرستان مبارکه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

در جبهه تولید، ادامه‌دهنده راه شهیدان خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی، شهادت جانباز و آزاده سرافراز، ابراهیم خوزان را به مردم شهیدپرور شهرستان مبارکه و خانواده ایشان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرّحمن الرّحیم 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

دیگران چه می خوانند:

هالک ایرانی راهی بیمارستان شد | هالک ایرانی را کتک زدند

همسر نیوشا ضیغمی در کنسرت نمایان شد | غیرتی شدن همسر نیوشا ضیغمی بعد از ماجرای طلاقش

ماشین چند میلیاردی احسان علیخانی سوژه شد | احسان علیخانی ثروتمند شد

با سلام و عرض تسلیت خدمت  مردم شهیدپرور منــطقه و خانــواده معــززِ جانــباز و آزاده شهیـــد، ابراهیــم خوزان؛ 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به‌روشنی بیان فرمودند:«اگر این شهادت‌ها نبود، اگر این فداکاری‌ها نبود، این نظام باقی نمی‌ماند؛ این نهال نظام، مورد تهاجم طوفان‌های سخت بود.» 

شهادت ابراهیم خوزان، جانباز 70 درصد و آزاده‌ای که رنج 8 سال اسارت را تحمل کرد، موجب تأسف و تأثر اینجانب و سایر همکاران گردید. به یقین این اسوه مقاومت و استواری که با ایمان راسخ به آرمان‌های نظام اسلامی، پای به میدان جهاد گذاشت، همواره الگوی درخشانی برای جوانان این مرز و بوم و همکاران ما خواهد بود.

 بدون شک تمامیت ارضی و عزت و سربلندی ایران اسلامی و همچنین افتخارات حاصل‌شده در فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی ایران، حاصل جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های آزادگان، جانبازان و شهدای والامقام میهن عزیزمان است.

همواره قدردانی از این بزرگ‌مردان  و ادامه راه ایشان را وظیفه خود می‌دانیم و افتخار می‌کنیم فولاد مبارکه در جوار منطقه‌ای است که پرورش‌دهنده ایثارگران، آزادگان، جانبازان و شهدای پرشماری است.

مدیریت و کارکنان شرکت فولاد مبارکه به پاس قدردانی از ایثارگری‌ همه عزیزانی که از جان خود در راه وطن گذشتند، در جبهه تولید از هیچ کوششی برای ادامه راه شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نخواهند کرد. 

شهادت این شهید والامقام را در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)  تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه حق تعالی برای ایشان اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

 محمدیاسر طیب‌نیا 

 مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه