English

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى:

تلاش کارکنان فولاد مبارکه قابل‌تقدیر است

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعى استان اصفهان، معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعى استان و جمعی از کارشناسان روابط کار و مأمورین تحقیق استان اصفهان از فولاد مبارکه بازدید نمود.

تلاش کارکنان فولاد مبارکه قابل‌تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد غریوى مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعى استان اصفهان، معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعى استان و جمعی از کارشناسان روابط کار و مأمورین تحقیق استان اصفهان از فولاد مبارکه بازدید نمود.

غریوی گفت: خوشحالیم که فرصتی دست داد تا از نزدیک با عملکرد کارکنان این شرکت آشنا شویم و قدردان زحمات ایشان باشیم. چراکه تولید در رونق اقتصادی جامعه نقش مهمی دارد.

میثم مداحى مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعى استان اصفهان گفت: فولاد مبارکه قطب تولید صنعت فولاد کشور است، با بازدید از این صنعت مهم می‌توانیم حقیقت آنچه در صنعت به وقوع می‌پیوندد را نصب العین خود قرار دهیم.

مداحی افزود: در سالى که یکى از مهم‌ترین شعارهاى آن تولید است برنامه‌ریزى کردیم تا بازرسین محیط کار قسمت تولید را از نزدیک ببینند تا درروند رسیدگى به پرونده‌ها تسهیل شده و کیفیت، دقت و سرعت رسیدگى‌ها افزایش پیدا نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه