English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

بانکداری دیجیتال محور استراتژی جدید بانک ایران زمین

بانک ایران زمین طی چند سال اخیر توانسته در راستا بانکداری دیجیتال موفقیت های بی شماری را به دست آورده و به عنوان یک بانک پیشگام خدماتی درخور شأن مشتریان ارائه دهد.

 بانکداری دیجیتال محور استراتژی جدید بانک ایران زمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، چند سالی است که تحول دیجیتال صنعت بانکداری، به کشور ما نیز رسیده است و تعداد قابل‌ توجهی از بانک‌ ها به سمت دیجیتالی شدن حرکت کرده اند. در واقع بانکداری دیجیتال استفاده از فناوری برای اطمینان از یکپارچگی ابتدا تا انتهای پردازش تراکنش‌ها یا عملیات بانکی است، عملیاتی که به درخواست مشتری آغاز شده و حداکثر بهینه‌سازی در آن لحاظ شده است.

وجه تمایز بانکداری دیجیتال با اشکال دیگر بانکداری، تمرکز آن بر نیازهای مشتری و داده‌ محور بودن آن است، همچنین مزایای دیگر آن برای مشتری در دسترس بودن، امنیت بیشتر، سودمندی و صرفه اقتصادی را برای مشتری و کاهش هزینه‌های عملیاتی، عاری از خطا و همچنین خدمات بهبود یافته را برای بانک به همراه دارد.

در بانکداری دیجیتال بخش عمده تمرکز در پشت باجه و روی فرآیندهای مدیریتی کسب و کار و هوشمند سازی فرآیندها است. مدیریت ریسک، تجهیز و تخصیص بهینه منابع، نظارت و کنترل هوشمند و تأمین امنیت و صحت خدمات، بخشی از دستاوردهای بانکداری دیجیتال مبتنی بر تحلیل داده‌های انبوه و بکارگیری هوش مصنوعی است.

موضوع پیاده سازی بانکداری دیجیتال دو منظر مهم تلقی می‌گردد، تکلیفی که نهاد بالادستی نسبت به این اتفاق مهم بر عهده بانک‌ ها گذاشته و از طرف دیگر رویکرد بانک ایران زمین برای پرداختن به این موضوع مهم و تلاش برای ورود به عرصه بانکداری دیجیتال است.

بانک ایران زمین

براین اساس بانک ایران زمین چند سالی است که با توجه به ضرورت و اهمیت توجه به بانکداری دیجیتال، استراتژی خود را مبنی بر بانکداری دیجیتال و مفاهیم مربوط به آن تدوین کرده و با تشکیل تیم‌ های متخصص از همکاران فعال در بانک و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه و همچنین بررسی عملکرد کشور‌هایی که در زمینه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال صاحب‌ نظر بودند توانسته در این راستا موفقیت های بی شماری را به دست آورده و به عنوان یک بانک پیشگام خدماتی درخور شأن مشتریان ارائه دهد که همین موضوع طی چندسال اخیر مقبولیت قابل توجهی را برای این بانک رقم زده است.

مشتریان بانک ایران زمین می‌ توانند با بهره مندی از اینترنت بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌ بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشند. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه های VTM از دیگر خدمات این بانک برای بی نیازی مشتریان جهت مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه