English

عرضه بلیت سفرهای تابستانی به شرط تزریق واکسن

معاون حمل و نقل سازمان راهداری ارتقا ایمنی و توجه به ایمنی حمل و نقل عمومی را اولویت سازمان در سفرهای تابستانی خواند و گفت: برای افرادی که در سامانه مجاز اعلام شوند و واکسن زده باشند، بلیت صادر می‌شود.

عرضه بلیت سفرهای تابستانی به شرط تزریق واکسن

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آمادگی ناوگان عمومی در انجام سفرهای تابستانی خبر داد و گفت: هرساله سفرهای تابستانی انجام می‌شود و تمام ظرفیت‌هایی که در کشور است، به منظور انجام سفرهای تابستانی به کارگیری می‌شود.

وی افزود: از این رو به کلیه استان‌ها، تشکل‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ کرده‌ایم و نسبت به تقاضای هموطنان عرضه مناسب انجام خواهد شد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ارتقا و توجه به ایمنی حمل و نقل عمومی را اولویت سازمان در سفرهای تابستانی خواند و عنوان کرد: خوشبختانه سطح واکسیناسیون نیز به حدی رسیده است که براساس افراد مجاز مسافرگیری انجام می‌شود.

شهرکی ادامه داد: برای هر فردی که در سامانه مجاز اعلام شود و واکسن زده باشد، بلیت صادر می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه برای سفرهای تابستانی اوج تقاضا وجود ندارد، اظهار کرد: از این رو بلیت‌ها همچون طرح نوروز پیش‌فروش نمی‌شود، اما از روزهای قبل هم به صورت غیرحضوری و هم به صورت حضوری قابل عرضه است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه