English

نماینده ورزقان در مجلس:

وزارت صمت از ایجاد فضای انحصاری برای برخی افراد جلوگیری کند/ بازار خودرو باید درس عبرتی برای سایر صنایع باشد

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز باید بازار را از طریق راهکارهای مختلف تنظیم‌ کند و از ایجاد فضای انحصاری برای برخی افراد جلوگیری کند.

وزارت صمت از ایجاد فضای انحصاری برای برخی افراد جلوگیری کند/ بازار خودرو باید درس عبرتی برای سایر صنایع باشد

به گزارش خبرگزاری موج، الهویردی دهقانی با اشاره به گرانی لوزام خانگی اظهار داشت: هرچند تولیدکنندگان لوزام خانگی ادعا می‌کنند که افزایش قیمتی نداشتند اما باید به این نکته توجه کرد که این افراد در تلاش‌اند که به بهانه‌های مختلف بهای محصولات تولیدی را افزایش دهند حال آنکه بسیاری از موارد موردنیاز تولیدبا هزینه ریالی بوده و حتی اگر ارزی هم باشد نرخ ارز نیز در هفته‌های گذشته کاهش یافته است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به نزدیکی به ایام نوروز ضرورت برخورد با متخلفان بیش از پیش احساس می‌شود، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با تشدید نظارت‌ها بر بازار از افزایش قیمت و گرانفروشی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌ها نیز باید به وظایف ذاتی خود با قدرت بیشتری عمل کنند تا شاهد فشار مضاعف بر مردم نباشیم، اضافه کرد: ایجاد بازار انحصاری برای برخی از کالاها در صورتی که تولیدکنندگان به آن به عنوان فرصتی برای بهبود کیفیت و کاهش قیمت تمام شده تولید استفاده نکنند، نتایج نامطلوبی به دنبال خواهد داست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: با ایجاد انحصار و اعمال برخی محدودیت‌ها شاهد مشکلات بسیار در صنعت خودروسازی هستیم بنابراین بازار خودرو باید درس عبرتی برای سایر صنایع باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه تولید و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار لوازم خانگی را باید به بخش خصوصی واگذار کنیم، ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز باید بازار را از طریق راهکارهای مختلف تنظیم‌ کند و از ایجاد فضای انحصاری برای برخی افراد جلوگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی