English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

جذاب‌ترین اینترنت ۴G تلفن همراه از نگاه آمار دولت

طبق گزارش های رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران آخر پاییز امسال (۱۴۰۰) از مرز ۱۶۰درصد عبور کرده و همراه اول با جذب ۲.۲ میلیون مشترک ۴جی در صدر لیست جذاب ترین شبکه اینترنتی بین اپراتورهای تلفن همراه قرار گرفته است.

جذاب‌ترین اینترنت 4G تلفن همراه از نگاه آمار دولت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، طبق گزارش ها ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران آخر پاییز امسال از مرز ۱۶۰درصد عبور کرده و ضریب اینترنت همراه هم در کنار این شاخص، جهش بالایی داشته و به ۱۰۹ درصد رسیده است.

طبق گزارش های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات، ضریب نفوذ تلفن همراه در پاییز امسال بیش از ۵ درصد به نسبت ۶ ماهه سالجاری رشد داشته و همراه اول در ۳ ماهه پاییز بیش از ۱.۵ میلیون مشترک جدید جذب کرده و ایرانسل هم با جذب ۱.۳ میلیون مشترک، در رده بعدی قرار گرفته است؛ اما رایتل در این بازه زمانی با کاهش ۸۰ هزار مشترکی مواجه شده است.

در آخرین گزارش رگولاتوری تعداد خطوط فعال همراه اول به بیش از ۷۲ میلیون و ۷۹۴ هزار رسیده که نسبت به خطوط فعال شهریور ماه رشدی یک و نیم میلیونی داشته و ایرانسل هم با رسیدن به ۵۸ میلیون و ۰۲۵ هزار خط، رشدی یک میلیون و ۳۰۰ هزار خطی داشته و رایتل هم در پایان آذر ماه هم به ۵ میلیون و ۶۹ هزار خط رسیده که نسبت به شهریور امسال افت داشته است.

همانطور که طبق آمارها، ضریب نفوذ اینترنت در کشور رشد داشته، این رشد شامل اینترنت نسل چهارم هم شده و همراه اول در این بخش بیش از ۲.۴ میلیون مشترک جدید جذب کرده و در واقع از نگاه مشترکان تلفن همراه، جذاب ترین شبکه فورجی را داشته است. 

بعد از این اپراتور با ثبت رکورد افزایش، اپراتورهای ایرانسل و رایتل هر کدام با ۱.۵ میلیون و ۲۰۵ هزار جذب جدید قرار گرفته اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه