English

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل مپنا در بازدید از فولاد مبارکه:

همکاری‌های مشترک مپنا و فولاد مبارکه منافع عمومی در بر خواهد داشت

رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل گروه مپنا با اشاره به همکاری‌های مشترک این شرکت با فولاد مبارکه در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه انرژی گفت: همکاری‌های مشترک مپنا و فولاد مبارکه، منافع عمومی دربر خواهد داشت.

همکاری‌های مشترک مپنا و فولاد مبارکه منافع عمومی در بر خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، عباس علی‌آبادی رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل گروه مپنا در بازدید از شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان این که فولاد مبارکه یک ثروت ملی و زیرساخت توسعه کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: صنعت فولاد به عنوان یکی از اساسی‌ترین عناصر صنعت هر کشور است.

وی در ادامه افزود: اساساً کشورهایی که دارای فناوری تولید فولاد هستند، می‌توانند مدعی پیشرفت و توسعه باشند؛ خوشبختانه در کشور ما از صنعت فولاد به خوبی صیانت شده و این صنعت در مسیر درستی حفظ گردیده و توسعه و بهبود پیدا کرده است.

رئیس هیأت‌مدیره مپنا با اشاره به همکاری‌های مشترک این شرکت با فولاد مبارکه در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه انرژی خاطرنشان کرد: همکاری‌های مشترک مپنا و فولاد مبارکه، منافع عمومی دربر خواهد داشت.

وی تأمین انرژی پایدار به ویژه برق را از مهم‌ترین اقدام مشترک مپنا و فولاد مبارکه دانست و اذعان داشت: صنعت فولاد، صنعتی حساس و پیچیده است و راه حل‌های مؤثری برای تأمین انرژی این صنعت در کشور وجود دارد که شرکت مپنا، آمادگی لازم برای هرگونه همکاری مشترک در راستای تحقق این مهم و ارتقای بهره‌وری صنایع فولادی کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه