English

استفاده از نفوذ گسترده فناوری های دیجیتالی برای مشتری مداری

بانک ایران زمین به‌ عنوان یک بانکداری مردم‌ محور از نفوذ گسترده فناوری های دیجیتالی برای حرکت بر مدار خواسته های مشتریان استفاده کرده است.

استفاده از نفوذ گسترده فناوری های دیجیتالی برای مشتری مداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از بانک‌ها متفاوت از گذشته است، نفوذ گسترده فناوری های دیجیتالی در زندگی روزمره انسان ها سبب بوجود آمدن تغییرات گسترده در سبک زندگی مردم و مدل کسب و کارهای امروزی گردیده است بانک ها نیز به عنوان یک سازمان مردم نهاد از این قاعده مستثنی نیستند مشتری مداری و حرکت بر مدار خواسته های مشتریان از مهم ترین عوامل موفقیت در صنعت بانکداری است که فناوری های تحول آفرین دیجیتالی با فراهم آوردن امکان ارایه خدمات شخصی سازی شده عملا پارادایم جدیدی پیش روی بانک های پیشرو برای دستیابی به این مفهوم ایجاد نموده است.

از این رو بانک ایران زمین به‌ عنوان یک بانکداری مردم‌ محور با این دیدگاه که "روح حاکم و اصلی بانکداری دیجیتال خواست مشتری است" و زمین بازی را مشتری مشخص می‌کند، مشتری را سهم ویژه و ارزش افزوده بانک دانسته که بانک با او در این مسیر همراه شده و طبق خواسته‌های مشتری خدمات ارائه دهد.

نگاه ایران زمین به این نوع بانکداری خلاف شیوه سنتی بانکداری در کشور و کاملا همسو با نیاز مشتری است که در نهایت به سود بانک نیز خواهد بود. بدون شک عملکرد خوب ایران زمین در این زمینه وجه تمایز این بانک با دیگر بانک‌هایی هست که کماکان به ارائه خدمات به شیوه سنتی سابق اصرار می‌ورزند. احترام به مشتری و نیازهای آن و خدمت‌رسانی به شیوه‌ای که باب میل مشتری است از نکات قابل تحسین در بانکداری ایران زمین به حساب می‌آید. این بانک  در طول 5 سال گذشته تمرکز خود را بر روی دیجیتالیزه کردن کلیه خدمات بانکی گذاشته و حالا در سطوح مختلف شاهد ارائه خدمات دیجیتال توسط این بانک هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه