English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

فراخوان فروش ویژه سیمکارت دائمی با تخفیف ۴۰ درصدی و قرعه‌کشی میلیونی

همراه اول در راستای افزایش استقبال مشترکان از خدمات این اپراتور و حمایت از متقاضیان ورود به شبکه این اپراتور، عرضه زمستانی سیمکارت‌های تخفیف‌دار را در دستور کار قرار داده است.

فراخوان فروش ویژه سیمکارت دائمی با تخفیف 40 درصدی و قرعه‌کشی میلیونی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، همراه اول در راستای افزایش استقبال مشترکان از خدمات این اپراتور و حمایت از متقاضیان ورود به شبکه این اپراتور، عرضه زمستانی سیمکارت های تخفیف دار را در دستور کار قرار داده است.

توجه به اجرای چنین طرح هایی، شاید یکی از دلایل مهمی بوده که از ابتدای اجرای طرح مل ترابردپذیری شماره های تلفن همراه، تراز همراه اول همواره در مقایسه با سایر اپراتورهای تلفن همراه مثبت بوده است؛ به عبارت دیگر، مشترکان سایر اپراتورهای تلفن همراه متقاضی ورود به شبکه اپراتور اول موبایل با حفظ شماره های خود بوده اند.

در طرح جدید همراه اول برای زمستان 1400، مشترکان می توانند سیمکارت  دائمی همراه اول را با 40 درصد تخفیف و تنها به قیمت 100 هزار تومان خریداری کنند.

امتیاز دیگر شرکت در این طرح علاوه بر تخفیف ویژه، شرکت در قرعه کشی ماهانه 20 جایزه 50 میلیون تومانی است.

همچنین متقاضیان استفاده از این شرایط فراخوان شده، می توانند از بسته خوش آمد 30 گیگابایت اینترنت 1 ماهه، 6 ماه مکالمه درون شبکه نیم بها و ماهانه 100 پیامک هدیه به مدت 6 ماه استفاده کنند.

نحوه خرید سیمکارت دائمی در طرح فروش ویژه همراه اول، مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی www.shop.mci.ir (با امکان ارسال رایگان) یا تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه