English

پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به مددجویان نهادهای حمایتی

بانک توسعه تعاون بخش مهمی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص داده است.

پرداخت 5200 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به مددجویان نهادهای حمایتی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، این بانک در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری 27 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است که از این میزان 5200 میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است. از ناحیه این میزان تسهیلات پرداختی 12 هزار و 374 طرح توسط مددجویان در سراسر کشور راه اندازی شده است.

استان های فارس ،خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در رتبه های اول تا پنجم تعداد طرح های مشمول دریافت تسهیلات بوده اند.

بر اساس این گزارش ، مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان فارس 787 طرح، خراسان رضوی 729 طرح ، آذربایجان شرقی 669 طرح ، کرمانشاه 619 طرح و چهار محال و بختیاری 536 طرح معرفی شده از سوی نهاد های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی تامین اعتبار کرده است.

رتبه بندی استان ها از لحاظ میزان تسهیلات پرداختی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری عبارتند از :فارس 376 میلیارد ریال ،خراسان رضوی 325 میلیارد ریال ، آذربایجان شرقی 267 میلیارد ریال ، کرمانشاه 251 میلیارد ریال و کرمان 225 میلیارد ریال.

گفتنی است بانک توسعه تعاون علاوه بر اختصاص سهمی مهم از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مدد جویان نهادهای حمایتی، بخش مهمی از منابع داخلی بانک را نیز به معرفی شدگان این نهادها تخصیص داده است، بر اساس هدف گذاری انجام شده برای سال 1400 میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان نهاد های حمایتی هفت هزار میلیارد ریال است.

بانک توسعه تعاون به عنوان جوانترین بانک دولتی و یک بانک توسعه ای بارها از سوی نهاد های حاکمیتی و دولتی مورد تقدیر قرار گرفته است، از جمله این تقدیرها می توان به قدردانی رییس کمیته امداد خمینی از بانک به دلیل تحقق صد در صدی تعهدات بانک به معرفی شدگان این نهاد در سال 99 بوده است.

بانک توسعه تعاون به واسطه عملکرد خود به عنوان « یاور اشتغال » معرفی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی