English

تابلو سردر شعب بانک ایران‌ زمین تغییر کرد

به ‌منظور رضایت مشتریان و توسعه بانکداری دیجیتال؛ تابلو سردر شعب بانک ایران‌زمین تغییر کرد.

تابلو سردر شعب بانک ایران‌ زمین تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، به‌منظور رضایت هرچه بیشتر مشتریان؛ همچنین توسعه بانکداری دیجیتال، تابلو سردر شعب بانک ایران‌زمین تغییر کرد. این تصمیم پس از تعریف چشم‌انداز جدید بانک و به‌منظور یکپارچگی و بهینه‌سازی تابلو سردر شعب این نهاد مالی گرفته شد.

گفتنی است؛ بانک ایران‌زمین پیش‌ازاین برای دست‌یابی به نتیجه مورد نظر، طی فراخوانی از تمامی هنرمندان و صاحب‌نظران این حوزه دعوت به عمل آورد و برای بهترین طرح نیز جایزه ویژه‌ای در نظر گرفت.

ماحصل اقدامات این نهاد مالی انتخاب طرحی نزدیک به استانداردهای تعریف‌شده در این حوزه بود و بانک توانست در سال جاری طرح خود را اجرایی و عملیاتی کند.

یادآور می‌شود؛ پیش از تغییر سردرهای شعب بانک، مراسم رونمایی از تابلوی جدید بانک ایران‌زمین با حضور مدیران ارشد این بانک در یکی از شعب دیجیتال برگزار شده بود.

نکته حائز اهمیت این‌که؛ اکنون تغییر سردر اغلب شعب بانک ایران‌زمین انجام‌گرفته است و مابقی نیز به‌ مرور زمان تغییر می‌یابد.

خاطرنشان می‌کند؛ در عصر جدید طراحی و برند سازی یک نمای خارجی با دکوراسیون همسان به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف ضرورتی انکارناپذیر است و می‌تواند در رسیدن به اهداف تعیین‌شده یک سازمان مالی و غیر آن، مؤثر و تعیین‌کننده باشد.

تغییر سردر شعب بانک ایران‌زمین نیز به‌موازات تغییر رویکرد این نهاد مالی به سمت دیجیتالی‌شدن انجام‌شده است که می‌تواند گامی جدی برای بانک در رسیدن به جایگاه مطلوب موردنظر باشد. ضمن آنکه مشتریان نیز از این بهینه‌سازی سود خواهند برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی