English

در راستای مسئولیت‌ های اجتماعی ذوب‌ آهن اصفهان انجام شد:

نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با امام جمعه سده لنجان

به منظور تعامل بیشتر با مردم منطقه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان جلسه تعاملی منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت با حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه سده لنجان برگزار شد.

نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با امام جمعه سده لنجان

به گزارش خبرگزاری موج، به منظور تعامل بیشتر با مردم منطقه و در راستای ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی ذوب آهن اصفهان جلسه تعاملی منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت با حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه سده لنجان برگزار شد.

در این دیدار که کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای نیز حضور داشت ، یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به ارتباط سازنده این شرکت با مردم منطقه و شهرستان، گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در چارچوب ضوابط و در حد توان خود در جهت حل مسائل منطقه اقدام می کند .

امام جمعه سده لنجان در این دیدار از حمایت های مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از منطقه که با انتصاب مدیرحوزه مدیر عامل و تعاملات منطقه ای ، بیش از گذشته شده است ، قدردانی نمود و افزود : دستاوردهای ذوب آهن در تولید محصولات مورد نیاز کشور به ویژه ریل با وجود مشکلات مختلف ارزنده است و لذا آماده حمایت لازم برای رفع این مشکلات هستیم .

وی خواستار تداوم حمایت های ذوب آهن اصفهان شد و گفت : با توجه به جایگاه والای شهدای سده لنجان ، به زودی مراسم تجلیل از مقام شامخ این اسطوره های ایثار برگزار می شود و امیدوارم ذوب آهن در این امر مهم مشارکت نماید .

مدیرعامل ذوب آهن ، بر تداوم تعامل با منطقه تاکید نمود و مشارکت در امور فرهنگی به ویژه تجلیل از شهدای گرانقدر را که سرشار از برکت و رضایت الهی است بسیار ضروری برشمرد .

گفتنی است در این نشست مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ذوب آهن اصفهان نیز گزارشی از تعاملات شرکت با شهرستان لنجان ارائه  نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی