English

پایان عملیات پروازهای اربعین با جابجایی ۱۳۷ هزار زائر

در عملیات پروازهای اربعین ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی از ۱۵ فرودگاه کشور به مقاصد نجف و بغداد حدفاصل ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر مشارکت داشتند که فرودگاه‌های امام خمینی، شهید هاشمی نژاد مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز به ترتیب پر ترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور در ایام اربعین بودند.

پایان عملیات پروازهای اربعین با جابجایی ۱۳۷ هزار زائر

به گزارش خبرگزاری موج، سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی ۱۳۷ هزار و ۶۸۲ زائر اربعین با انجام هزار و ۱۳۰ سورتی پرواز در ایام اربعین حسینی خبر داد.

از مجموع این سفرها ۸۶ هزار و ۲۱۳ صندلی پرواز به عملیات رفت و ۵۱ هزار و ۴۶۹ صندلی پرواز به عملیات بازگشت اختصاص یافت.

بر اساس این گزارش، در عملیات پروازهای اربعین ۱۵ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی از ۱۵ فرودگاه کشور به مقاصد نجف و بغداد حدفاصل ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر مشارکت داشتند که فرودگاه‌های امام خمینی، شهید هاشمی نژاد مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز به ترتیب پر ترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور در ایام اربعین بودند.

همچنین، سهم شرکت‌های هواپیمایی داخلی در انتقال زائران اربعین ۸۵ درصد بوده است.

گفتنی است؛ اعزام نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری و بازرسان وزارت راه و شهرسازی به فرودگاه نجف، گروه‌های نظارتی به دفاتر خدمات مسافرت هوایی، دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی و همچنین هماهنگی با ایرلاین‌های داخلی برای برقراری پروازهای فوق العاده و رایزنی‌های مؤثر برای حل مشکلات زائران در نجف از جمله اقدامات هماهنگ صورت گرفته توسط این سازمان و وزارت راه و شهرسازی در این ایام بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه