English

فروش ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰

حق بیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در 6ماه نخست 1400با رشد 43 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، از 2 هزار و 600 میلیارد تومان عبور کرد که از نظر ریالی بیانگر بیش از 790میلیارد تومان افزایش فروش است.

فروش 2 هزار و 600 میلیارد تومانی بیمه کوثر در 6 ماهه نخست 1400

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر برنامه ریزی و توسعه بیمه کوثر ، با تلاش همکاران بخشهای مختلف شرکت، خوشبختانه توانستیم ترکیب فروش 83 درصدی رشته های غیرزندگی و 17درصدی رشته زندگی را در این مدت محقق کنیم.

محسن آصفی افزود: همچنین در طی این دوره 6 ماهه، رشته های مهندسی، باربری و مسئولیت هر کدام به ترتیب با افزایش فروش 181، 166 و 102درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیشترین رشد تولید حق‌ بیمه را در میان سایر رشته ها به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه بیمه کوثر در 6ماهه نخست سال‌جاری، مبلغ یک هزارو219میلیارد تومان خسارت پرداخته است، اظهارکرد: سهم رشته‌ های غیرزندگی 86درصد و بیمه های زندگی 14درصد از این خسارتها بوده است. از سویی، با انتخاب ریسک های مناسب و کنترل خسارت، شاخص نسبت خسارت شرکت نیز در این مدت با کاهش یک واحدی از  47.3 درصد در 6 ماه نخست سال گذشته به 46.5 درصد در نیمه اول سال 1400 کاهش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی