English

قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان در تابستان ۱۴۰۰

یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های سفر از جزیره به اصفهان راه هوایی است. مدت زمان پرواز از کیش به اصفهان یک ساعت و 25 دقیقه بوده که نسبت به شرایط آب‌وهوایی مسیر متغیر است. مسافت هوایی پرواز کیش به اصفهان 714 کیلومتر محاسبه می‌شود.

قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان در تابستان 1400

به گزارش خبرگزاری موج، اصفهان یکی از شهرهای زیبای ایران بوده که به‌خاطر جاذبه‌های گردشگری جذاب زیاد موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. یکی از محبوب‌‌ترین شهرهای ایران که زیاد با اصفهان در ارتباط بوده، جزیره کیش است. این جزیره به‌دلیل حجم زیاد تقاضای تور اصفهان انواع تورهای اصفهان را برگزار می‌کند. اصفهان را می‌توان پایتخت جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی دانست. این شهر زیبا یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران به‌شمار می‌رود؛ ازهمین‌رو امکانات خوبی را دراختیار مهمانان قرار می‌دهد. در این مطلب سعی داریم شما را با اصفهان بیشتر آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

راه‌های سفر از کیش به اصفهان

همان‌طورکه گفیم از جزیره کیش به اصفهان تورهای زیادی وجود دارد. شما می‌توانید نسبت به شرایط خود تور پیشنهادی را انتخاب کنید. راه‌های رفتن به اصفهان از جزیره کیش عبارت‌ هستند از:

هوایی

یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های سفر از جزیره به اصفهان راه هوایی است. مدت زمان پرواز از کیش به اصفهان یک ساعت و 25 دقیقه بوده که نسبت به شرایط آب‌وهوایی مسیر متغیر است. مسافت هوایی پرواز کیش به اصفهان 714 کیلومتر محاسبه می‌شود. تور هوایی کیش را با مبدا فرودگاه بین‌المللی کیش و مقصد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌کنند. در همه روزهای هفته این پرواز انجام می‌شود. قیمت بلیط کیش به اصفهان به عوامل زیادی بستگی دارد؛ یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوع تور بوده که به طور معمول تور هوایی هزینه بیشتری دارد.

ماشین شخصی

یکی دیگر از راه‌های سفر وسیله شخصی است. سفر با وسیله شخصی بیشتر برای افرادی توصیه می‌شود که می‌خواهند در طول سفر به چند شهر دیگر هم سر بزنند. با شرایط فعلی بنزین و هزینه‌های مراقبت از ماشین این راه زیاد توصیه نمی‌شود؛ چون هم باید نگران وسیله خود باشید و هم باید هزینه‌هایی مثل تایر، روغن، بنزین، استحلاک وسیله شخصی، خطر تصادف و... را درنظر داشته باشید.

قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان در تابستان 1400

اتوبوس

یکی از ارزان‌ترین راه‌های سفر به اصفهان، سفر زمینی با اتوبوس است. برای کسانی که دوست دارند سفری اقتصادی و کم‌هزینه را تجربه کنند، سفر با اتوبوس را پیشنهاد می‌کنیم. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که از کیش اتوبوس مستقیم به اصفهان وجود ندارد. باید ابتدا به بندر عباس بروید که حدودا چهار ساعت طول می‌کشد و بعد از بندرعباس به اصفهان سفر خود را ادامه دهید. از بندرعباس تا اصفهان 11 ساعت باید منتظر باشید تا به این شهر جذاب و دیدنی برسید. بلیط کیش اصفهان به‌صرفه بوده و اگر زمان سفر اولویت شما است، ما به شما این تور را پیشنهاد می‌کنیم.

قطار

همان‌طورکه گفتیم راه زمینی مستقیم از کیش به اصفهان وجود ندارد. شما باید به بندرعباس بروید و از آن جا به اصفهان سفر کنید. زمان تقریبی سفر با قطار به اصفهان حدود هفت ساعت است. این سفر برای کسانی که به استراحت خود اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب است و نسبت به قیمت هواپیما، یکی از محبوب‌ترین راه‌های رفتن به اصفهان شناخته می‌شود. قطار بندرعباس به اصفهان در همه روزهای هفته وجود دارد.

فقط اگر می‌خواهید با قطار به اصفهان سفر کنید، باید ساعت دقیق حرکت خود را درنظر بگیرید و حداقل چهار یا پنج ساعت قبل از شروع حرکت، سفر کنید تا بتوانید در ساعت مقرر به ایستگاه راه‌آهن بندرعباس برسید. قیمت بلیط کیش به اصفهان نسبت به هواپیما و اتوبوس معقول بوده و می‌توانید سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

هتل‌های نزدیک فرودگاه اصفهان

اصفهان شهر بزرگی نبوده و می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن به بهترین هتل‌های این شهر دسترسی پیدا کنید. ما در ادامه دو مورد از بهترین هتل‌های اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر دوست دارید سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید، بدانید در کدام هتل اقامت داشته باشید.

قیمت بلیط هواپیما کیش به اصفهان در تابستان 1400

هتل آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره آسمان یکی از بهترین هتل‌های اصفهان شناخته می‌شود که با به‌روزترین استانداردهای هتل‌سازی در سال 1384 افتتاح شده است. این هتل اولین و تنها دارنده رستوران چرخان در اصفهان به‌شمار می‌رود. از ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به دسترسی آسان و سریع به مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری، آثار تاریخی و... اشاره کرد. این هتل تا سی و سه پل، پل خواجو، محله جلفا، رستوران شهرزاد، خیابان چهارباغ، کاخ چهلستون، باغ پرندگان، باغ گل‌ها و عالی قاپو کم‌تر از پنج کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید تا این جاذبه‌های گردشگری پیاده‌روی کنید و از آب‌وهوای این شهر دوست‌داشتنی لذت ببرید. این هتل خدمات رفاهی بسیار عالی را دراختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر است که معروف‌ترین هتل اصفهان هم محسوب می‌شود. این هتل کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ ترین هتل‌های ایران بوده که با قدمتی ۳۰۰ ساله در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است. هتل عباسی در سال 1106 به‌دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شده و می‌توان آن را از جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان دانست.

مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس که یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان لقب گرفته، در یکی از بهترین نقاط اصفهان ساخته شده و دسترسی آسانی به مکان‌های مهم شهر دارید. این هتل به کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، میدان نقش جهان و بنای منارجنبان نزدیک است. اگر اهل پیاده‌روی باشید، می‌توانید پیاده به این جاذبه‌های گردشگری بروید. البته آب‌وهوای اصفهان این امکان را برای شما به‌ارمغان می‌آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه