English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

دلایل نوسانات اخیر بیت کوین چیست؟

برخلاف پیش بینی ها قیمت بیت کوین افزایش یافت که بخشی از این عوامل تحت تاثیر موضع گیری های سیاسی نسبت به رمزارزهاست و به نظر می رسد که یک بازی سیاسی پشت پرده آن است

دلایل نوسانات اخیر بیت کوین چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، برخلاف پیش بینی ها قیمت بیت کوین با افزایش روبرو شد که بخشی از این عوامل تحت تاثیر موضع گیری های سیاسی نسبت به رمزارزهاست و به نظر می رسد که یک بازی سیاسی، پشت پرده آن است. گری جنسلر رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مجلس سنا در مورد قانون گذاری ارزهای رمزنگاری شده گفته که اکثر پلتفرم های رمزنگاری شده باید در SEC ثبت نام کنند، این آژانس با کمیسیون معاملات کالا و معاملات آتی ایالات متحده، فدرال رزرو، وزارت خزانه داری، دفتر کنترل کننده ارز و سایر اعضای کارگروه رئیس جمهور در بازارهای مالی همکاری می کند، همه این گروه ها در مورد تنظیم ارزهای رمزنگاری شده بحث کرده اند، بنابراین ممکن است صدها توکن وجود داشته باشد که احتمالاً به عنوان اوراق بهادار واجد شرایط هستند. در نهایت، اگر این دارایی ها واقعاً اوراق بهادار باشند، باید در SEC ثبت شوند .

شرکت تجزیه و تحلیل دیجیتال Chainalysis گزارش داده که بازار ارزهای دیجیتال در آفریقا از سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و علاوه بر این سهم بیشتری از حجم معاملات خرده فروشی منطقه در مقایسه با میانگین جهانی دارد. همچنین در آن تاکید شده که بازار ارزهای دیجیتال آفریقا بین ژوئن 2020 تا ژوئن 2021 بیش از 1200 درصد افزایش یافته است ، با استقبال زیاد در کنیا ، آفریقای جنوبی ، نیجریه و تانزانیا. این شرکت افزود که محبوبیت سیستم عامل های P2P می تواند یکی از عوامل محرک برای پذیرش بیشتر رمزنگاری در منطقه باشد ، زیرا برخی کشورها از ارسال پول به مبادلات از طریق بانک های محلی به ساکنان محدود یا ممنوع کرده اند. بر اساس  گزارشات، کل قاره بین 105/6 میلیارد دلار رمزنگاری بین جولای 2020 و ژوئن 2021 دریافت کرده است.

مدیرعامل آرک اینوست معتقد است که و با استقبال بیشتر شرکت ها و موسسات از رمز ارز ، ارزش بیت کوین همچنان افزایش می یابد. کتی وود  همچنین، پیش بینی خود مبنی بر افزایش 10 برابر قیمت بیت کوین (BTC) در پنج سال آینده را دو برابر کرد و گفته رشد منابع مالی غیر متمرکز ، توکن های غیرمثلی  و ... پیش بینی ورود ارزش بیت کوین تا سال 2026 به 500000 دلار را بیشتر کرده است

به گفته بر این عقیده است که شرکت های بیشتری بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه می کنند و سرمایه گذاران سازمانی حدود 5 درصد از سبد سهام خود را به بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده اختصاص می دهند. همچنین السالوادور آن را خرید قانونی می داند و سایر کشورهای آمریکای مرکزی اعلام کرده اند که ممکن است به زودی از آن پیروی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه