English

خبرگزاری موج گزارش می‌دهد؛

افت هزار دلاری بیت کوین پس از هشدارها

پس از اینکه نهادهای بین المللی به سرمایه گذاران و دولت ها درباره استفاده از رمز ارزها هشدار دادند هرچند بیت کوین از کانال 48 هزار دلار به سطح 52 هزار دلار رسیده بود اما به یکباره این رمز ارز سقوط کرد و بار دیگر به کانال 46 هزار دلار وارد شد.

افت هزار دلاری بیت کوین پس از هشدارها

به گزارش خبرگزاری موج، بیت کوین در ابتدای هفته توانسته بود از سد  52,000 دلاری هم عبور کند، اما بعد از زمان اندکی دوباره بیش از 2.4 درصد افت کرد و به کانال 51,000 دلار بازگشت، در واقع پس از آنکه رسانه ها خبر از هشدارهای نظارتی، از سوی رگولاتورهای بازارهای مالی آمریکا و بریتانیا درباره ارزهای دیجیتال دادند افت بیت کوین ادامه پیدا کرد.

در ابتدا پس از افت بیت کوین تا سطح 51,100 دلاری، این ارز دیجیتال دوباره در حال افزایش قیمت بود اما این بیشتر یک نوسان موقتی بود زیرا در روز چهارشنبه بهای بیت کوین به کانال 46 هزار دلار وارد شد و این بزرگترین هشدار برای سرمایه گذاران این ارز دیجیتال است.

قیمت جهانی دلار در چند وقت اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته است. هرچند سویه جدید دلتا در دنیا در حال گسترش است و بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقد بودند که ممکن است بار دیگر سناریو سال گذشته تکرار شود و سرمایه های سرگردان وارد بازار رمز ارزها شود، اما موضع گیری سخت دولت ها تا حدودی این سناریو را باطل کرده و همین امر منجر به افت بهای بیت کوین شده است.

در شرایط کنونی، صاحبنظران تحلیل می کنند که بیت کوین در گام نخست تا سطح حمایتی  32 هزار دلار افت خواهد کرد و اگر این روند نزولی ادامه داشته باشد تا کانال 22 هزار دلار هم افت خواهد کرد و در نهایت ناجی بیت کوین سطح قیمتی 16 هزار دلار خواهد بود.

به طور قطع نمی توان پیش بینی دقیقی از آینده رمز ارزها داشت و این مساله تابع وضعیت بازارهای جهانی و قوانین و مقرراتی است که دولت ها همسو یا علیه ارزهای دیجیتالی تدوین می کنند هست، به همین دلیل باید منتظر واکنش سرمایه گذاران بزرگ در این بازار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه