English

انتقاد وزیر راه از عملکرد برخی مسئولان راه‌آهن/ مردم شایسته بهترین‌ها هستند

وزیر راه و شهرسازی از عملکرد برخی مسئولان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در خدمات‌رسانی به مردم انتقاد کرد.

انتقاد وزیر راه از عملکرد برخی مسئولان راه‌آهن/ مردم شایسته بهترین‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج، رستم قاسمی که عصر دیروز 8 شهریور 1400 بازدید سرزده‌ای از ایستگاه راه‌آهن داشت. وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مسافران، پای درد و دل کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی نشست.

وزیر راه و شهرسازی شب گذشته درباره این بازدید در توئیتر نوشت: «در بازدیدِ سرزده‌ای که از ایستگاه راه‌آهن تهران داشتم، بیشتر از قبل به نجابت مردم عزیز ایران پی‌بردم. این کم‌توقعی باعث شده تا برخی مسئولان به حداقل‌های خدمت بسنده کنند.

بی‌شک اولین شرط همکاری با بنده  اعتقاد به این موضوع است که مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند.»

عصر دیروز در غیاب مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران،‌ وزیر راه در بازدید از ایستگاه راه آهن تهران شخصا در صف بلیت ایستاد و با مردم در رابطه با خدمات‌رسانی گفت‌و‌گو کرد.وی در ادامه داخل قطارهای مسافری رفت و با کارکنان راه‌آهن گفت‌وگو پرداخت و به مشکلات آنها رسیدگی کرد.

یکی پرسنل شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری با اشاره به مشکلاتی که این قشر دارد در حضور وزیر راه و شهرسازی گفت: ما مشکل حقوق داریم، مشکل لباس داریم.حقوق کارکنان به موقع پرداخت نمی‌شود ضمن  این‌که کم است.

وی در پاسخ به پرسش وزیر راه و شهرسازی مبنی بر این‌که حقوق چه میزانی است، گفت: با احتساب اضافه کاری حدود 4 میلیون و 600 هزار تومان دریافت می‌کنیم. این حقوق را هر سه ماه یکبار به صورت 2 قسط پرداخت می‌کنند. یکی دیگر از مشکلات ما این است که فیش حقوقی نداریم.

یکی دیگر از کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی نیز به وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت رعد تبریز هر بلای می‌‌خواهد سر ما می‌آورد، هر چند وقت یکبار هم 20 تا 30 نفر را به صورت رندومی اخراج می‌کند و می‌گوید بروید شکایت کنید. اگر سابقه‌های بیمه را ببینید همه این مشکل را داریم.

وی بیان کرد: برای بنده با سه فرزند حقوق 5 میلیون و 100 هزار تومانی را طی یک قسط 12 هر ماه و قسط دوم را 24 هر ماه واریز می‌کند. این در حالی است که همه کارکنان شرکت سابقه بالایی دارند و مستاجر هستیم.

وی در پاسخ به وزیر درباره وضعیت سکونت نیز گفت: بنده مستاجر هستم و ماهانه 2.5 میلیون تومان اجاره می‌دهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی