English

حد ضرر جدید بیت کوین

در روزهای اخیر بازار رمز ارزها با نوسانات زیادی روبرو بوده و از آنجایی که دلار در بازار جهانی چند وقتی است در مقابل سایر ارزها تقویت شده احتمال نوسان رمز ارزها به ویژه بیت کوین را بیشتر کرده است.

حد ضرر جدید بیت کوین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در روزهای اخیر بازار رمز ارزها با نوسانات زیادی روبرو بوده و از آنجایی که دلار در بازار جهانی چند وقتی است در مقابل سایر ارزها تقویت شده احتمال نوسان رمز ارزها به ویژه بیت کوین را بیشتر کرده است.

در حال حاضر بیت کوین در یک کانال قرار دارد که به تدریج از قدرت صعودی آن کاسته شده و همین مساله احتمال ریزش در این رمز ارز را بیشتر کرده است، اما اینکه تا چه سطحی اصلاح می کند، به وضعیت بازار جهانی و حمایت دولت ها از رمزارزها بستی دارد که در چند وقت اخیر روند معکوسی رخ داده است.

در شرایط کنونی حد ضرر بیت کوین را می توان ابر کوموی 4 ساعته قرار داد که الان در محدوده 46800 قرار دارد اگر بیت کوین بالای ابر کوموی 4 ساعته باشد مشکلی برای ادامه روند نخواهد داشت ولی اگر زیر این محدوده تثبیت شود روند صعودی اخیر که از 1 ماه قبل شروع شده می تواند با چالش مواجه شود و اگر به زیر 44 هزار تومان برسد در گام نخست تا 36 هزار تومان نزول خواهد کرد.

با توجه به اینکه در دو ماه گذشته ارزش بیت کویت در کانال 20 هزار تومان هم قرار گرفته است احتمال دارد دوباره وارد این کانال شود و دوباره کف های قبلی را ببیند و از آنجایی که همگرایی مثبتی بین بیت کوین و سایر رمز ارزها وجود دارد احتمالا اصلاح این رمز ارز به اصلاح سایر رمز ارزها هم ختم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه