English

نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با امام جمعه زرین شهر

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر دیدار و گفتگو کرد.

نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با امام جمعه زرین شهر

به گزارش خبرگزاری موج، در این نشست که مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، کوروش اسفند مند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان حضور داشتند، امام جمعه زرین شهر، تعامل با منطقه و پاسخگویی مدیریت ذوب آهن اصفهان را از جمله نقاط قوت این مجتمع عظیم صنعتی دانست و گفت: همه ما در یک فضا زیست می کنیم بنابراین موفقیت ذوب آهن اصفهان، موفقیت منطقه محسوب می شود .

وی افزود: تلاشگران ذوب آهن اصفهان چه بومی و چه غیر بومی، افرادی زحمت کش و متعهد هستند که برای رزق حلال تلاش می کنند و باعث پیشرفت منطقه می شوند .

حجت الاسلام و المسلمین باقریان به ضرورت اطلاع رسانی بیشتر دستاوردهای ذوب آهن اصفهان برای مردم منطقه و کشور تاکید کرد و گفت: متاسفانه شایعات بی اساس بسیاری وجود دارد که سعی دارند دستاوردهای کشور را ناچیز قلمداد کنند و فضای سیاه و منفی ترسیم کنند و لذا همه سازمان ها باید به تبعیت از فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، دستاوردهای کشور و انقلاب را به اطلاع افکار عمومی برسانند .

منصور یزدی زاده نیز در این دیدار نگرش و دیدگاه سازنده و تعاملی امام جمعه زرین شهر نسبت به ذوب آهن اصفهان را شایسته قدردانی دانست و گفت: مسئولین و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی که بخش زیادی از آن ها بومی و ساکن منطقه هستند، هرگز خود را جدا از شهرستان لنجان نمی دانند.

وی افزود: تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی با توجه به نقش این شرکت در معیشت هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این منطقه و سایر استان های کشور، تلاش می کنند با وجود مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه، شیوع کرونا، تحریم های ظالمانه، بحران آب، وضعیت بازار فولاد و ... تولید را حفظ نمایند .

مدیرعامل ذوب آهن اظهار داشت: این شرکت با وجود همه مشکلات دستاوردهای مهمی همچون تولید انواع ریل، آرک معدن و دیگر محصولات صنعتی را حاصل کرده است که در شرایط تحریم برای کشور بسیار تعیین کننده است .

وی افزود: امیدوارم دولت جدید، مشکلات تولید کنندگان را بیش از گذشته درک کند و اقدامات لازم را جهت مانع زدایی و پشتیبانی از تولید انجام دهد تا صنایع بتوانند رسالت خود را به انجام برسانند .

یزدی زاده با اشاره به اهمیت ویژه ذوب آهن به تعاملات منطقه ای گفت: در این راستا مسئولیت تعامل با منطقه به آقای کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل سپرده شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه