English

مدیر عامل شرکت تصفیه آب تهران در پاسخ به خبرگزاری موج؛

افزایش یک درصدی مصرف آب در تهران/ مصرف آب تهران در تعطیلات کاهشی است

حجت شفیعی گفت: طبق آمار میزان مصرف آب در تهران در چهار ماه گذشته نسبت به مدت مشابه یک درصد افزایش داشته اما در زمان تعطیلات اداری مصرف آب کاهشی بوده است.

افزایش یک درصدی مصرف آب در تهران/ مصرف آب تهران در تعطیلات کاهشی است

به گزارش خبرگزاری موج ، مدیرعامل شرکت تصفیه آب تهران در مانیتورینگ وضعیت آب تهران گفت: براساس داده ها مصرف آب تهران در تابستان امسال نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش پیدا کرده است.

حجت شفیعی با بیان اینکه در حال حاضر مصرف لحظه ای آب حدود 38 هزار لیتر بر ثانیه در شهر تهران است، افزود: پیک مصرف آب در خردادماه  بوده که معادل 49 هزار متر بر ثانیه بوده است. در حالی که سال گذشته بیشترین مصرف آب در تهران 6 خرداد ماه بوده که 3 میلیون و 818 هزار متر مکعب بوده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر ذخایر آب تهران برای 15 تا 20 ساعت انجام می شود، هرچند دو متر سطح آب کاهش داشته اما با مدیریت مخازن و منابع توانسته ایم در پیک مصرف هم قطعی آب نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت تصفیه آب تهران ادامه داد: از لحاظ کمی و کیفی در تهران وجود دارد و از طرف دیگر کیفیت آب شمال و جنوب تهران با اجرای سد ماملو یکی شده است.

شفیعی همچنین با بیان اینکه در تهران مصرف آب کولرها 400 هزار مترمکعب در شبانه روز است گفت:روزانه یک میلیون و 600 هزار مترمکعب ذخیره اب داریم و حتی اگر در 24 ساعت از منابع آوردی نداشته باشیم برای تامین مصرف تهران لطمه ای ایجاد نمی شود.

اوادر افزود: در تهران سالانه 2.5 درصد مشترکین جدید داریم اما میزان افزایش مصرف آب در تهران یک درصد بوده و این به معنی صرفه جویی یک و نیم درصدی مصرف در این شهر بوده است.

شفیعی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره وضعیت نوسانات مصرف آب در تهران گفت: در حال حاضر تغییرات مصرف روزانه اب در تهران قابل رصد است برای نمونه بازی های المپیک که تا نیمه شب از شبکه های تلویزیونی پخش می شود و مردم این بازی ها را می بینند مصرف آب در تهران در ساعت نیمه شب افزایش پیدا کرده است، همچنین در تعطیلات 6 روزه ادارات دولتی برخلاف اینکه تصور می شد مصرف آب در تهران افزایش یابد اما روند کاهش بود که ناشی از بالا بودن مسافرت در هفته گذشته بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه