English

مدیرعامل بانک مسکن مصوبه تامین مالی عرضه مسکن را ابلاغ کرد؛

فرمان پرداخت ۳۰۰۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی

سقف تسهیلات مسکن روستایی با تصویب هیات دولت و ابلاغیه بانک مسکن،‌ به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

فرمان پرداخت ۳۰۰۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل بانک مسکن با ابلاغ مصوبه جدید این بانک در راستای تامین مالی سریع بخش عرضه مسکن، فرمان پرداخت 30 هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی را خطاب به شعب سراسر کشور صادر کرد.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن درباره جزئیات این مصوبه به پایگاه خبری بانک مسکن گفت: شرایط پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به این صورت است که سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر واحد 100 میلیون تومان است. آن‌ دسته از متقاضیانی که معرفی‌نامه‌های صادره آنها قبل از ابلاغ این نامه عمومی به بانک ارائه و به ثبت رسیده و قرارداد تسهیلاتی آن ها در دفترخانه ثبت نشده باشد، در صورت ارائه معرفی‌نامه جدید از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران (اعتبار ابلاغی سال 1400) می‌توانند از سقف تسهیلات ابلاغی جدید بهره‌مند شوند.

شایان همچنین گفت: مجموع دوران ساخت و بازپرداخت 20 سال (3 سال دوران مشارکت و 17 سال دوران فروش اقساطی) است. نرخ سود تسهیلات نیز طبق مصوبه شورای پول و اعتبار که در حال حاضر 18 درصد است اعمال می شود به این صورت که 5 درصد سهم متقاضی و 13 درصد سهم سازمان است.

سقف تسهیلاتی مزبور به تمامی متقاضیان و مناطق مشمول طرح اعم از املاک واقع در جزایر، روستاهای مرزی ، حاشیه شهرها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت و سایر روستاها تسری می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی