English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

جوایز میلیونی هفتگی، پاداش استفاده از دو اپلیکیشن روی موبایل

مهمترین سکوهای دیجیتال اپراتور اول تلفن همراه کشور که شامل "همراه من" و "اوانو" است، برای تابستان امسال برنامه‌های ویژه‌ای دارند که جوایز میلیونی هفتگی بخشی از آنهاست.

جوایز میلیونی هفتگی، پاداش استفاده از دو اپلیکیشن روی موبایل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تعداد گوشی های هوشمند در حال افزایش است بر همین مبنا اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل هم به سرعت در حال افزایش هستند زیرا بسیاری از سازمان ها اپلیکیشن های متنوعی را برای جلب توجه کاربران خود ساخته اند تا خدمات خود را هم تسهیل کنند.

 همراه اول در تابستان امسال برای استفاده از اپلیکیشن های همراه من و اوانو که جزو مهم ترین سکوهای دیجیتال این اپراتور هستند، 16 جایزه به صورت هفتگی اهدا می کند.

اپلیکیشن «همراه من» به عنوان ابزاری برای ارائه خدمات و معرفی بسته های اینترنتی و همچنین اطلاع رسانی درباره وضعیت مصرف دیتای اینترنت، نحوره پرداخت هزینه تلفن همراه و ... قابل استفاده است و اپلیکیشن « اوانو » به عنوان کانون اصلی خدمات مالی و پرداختی در خانواده بزرگ «همراه اول» راه‌اندازی شده و به راحتی افراد می توانند خدمات کارت به کارت، دریافت موجودی خریدشارژ، خرید بسته، پرداخت‌قبض و ... را در این اپلیکیشن انجام دهند.

یکی از ویژگی هایی که اوانو در فروشگاه آنلاین خود برای کاربران در نظر گرفته تخفیف های متعدد محصولات موجود در این فروشگاه است که این موضوع جذابیت خرید از اوانو رو افزایش داده است؛ از این رو تمام مشترکان همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند در کنار دریافت خدمات در تابستان 1400 می توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن های همراه من و اوانو در قرعه کشی هفتگی 1 میلیارد ریالی کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال شرکت کنند.

قرعه کشی همراه اول هر هفته 16 برنده خواهد داشت که بصورت هفتگی و منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن را نصب و از آنها استفاده کرده باشند، انجام خواهد شد؛ سپس 2 نفر برنده جوایز 200 میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ تاپ، 4 نفر برنده جوایز 100 میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند و 10 نفر برنده جوایز 20 میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند خواهند شد.

"همراه من" اپلیکیشن رسمی همراه اول و جامع ترین سامانه خدمات مربوط به همراه اول است اپلیکیشن "اوانو" هم پلتفرم دیجیتال جدید این اپراتور است که خدمات متنوعی نظیر خدمات فروشگاهی، مالی و اپراتوری را به کاربران خود ارائه می کند.

یکی از موضوعات حائز اهمیت در ارتباط با این دو اپلیکیشن، وجود کیف پول مشترک بین آنهاست که به آسانی امکان بهره مند شدن از خدمات آنها را میسر می سازد. از این رو می توان گفت که همراه من و اوانو جزو مهم ترین سکوهای دیجیتال همراه اول هستند.

طرح جایزه هفتگی برای استفاده از همراه من و اوانو از 19 تیر 1400 آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد و مشترکان همراه اول با نصب این اپلیکیشن ها علاوه بر شرکت در قرعه کشی از امکانات بی نظیر آنها بهره مند خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ف محمدی

    جایزه ها واقعی هستن؟ کاش به نفرات بیشتری بدن

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه