English

اسلامی:

پیشرفت روز افزونی در کشف چاه‌های نفت و سرمایه گذاری‌ های متعدد داشته‌ایم

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما پیشرفت روز افزونی در کشف چاه‌های نفت، دستاوردهای تکنولوژی و سرمایه گذاری‌های متعدد داشته ایم ولی متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و ثبات معیشتی مردم نشدیم.

 پیشرفت روز افزونی در کشف چاه‌های نفت و سرمایه گذاری‌ های متعدد داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به مناسبت انتخابات 1400 ریاست جمهوری گفت: سیاست‌ها و رویکردهای سیاسی و اقتصادی دولتمردان باید به گونه‌ای طراحی شود که به حفاظت از پول ملی بیانجامد.

وی افزود: بسیاری از اقدامات ناخواسته همچون اظهار نظرها و گفتگو ها و مصاحبه‌ ها به لحاظ روانی اقتصاد و ارزش پول ملی را دستخوش تزلزل و ضربه می‌کند که باید در این مورد هوشیاری کامل به خرج داد.

اسلامی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی قسم خوردی نابودی انقلاب و کشور هستند که از این دست اقدامات نهایت بهره برداری را می‌نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای اقتصادی این کشور و نقش آن در پیشبرد ثبات اقتصادی گفت: ما پیشرفت روز افزونی در کشف چاه‌های نفت، دستاوردهای تکنولوژی و سرمایه گذاری‌های متعدد داشته ایم ولی متأسفانه قادر به ایجاد ثبات اقتصادی و ثبات معیشتی مردم نشدیم.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مقبولیت و مشروعیت ۲ بال متوازن برای حکومت و نظام محسوب می‌شود که برای برقراری و حفظ آن، باید توازن بین این دو وجود داشته باشد.

وی افزود: سرمایه و پشتوانه هر حکومت همین حضور مردم در صحنه انتخابات است که مسئولان باید با عملکرد صحیح خود این انگیزه را در مردم تقویت کنند؛ مقبولیت نیز پیوند رفتار مسئولان با مردم است که با انتخاب رئیس جمهور اصلح مقبولیت روز افزون ایجاد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه