English

پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت سی و ششمین سالروز تاسیس بانک

مدیرعامل بانک سینا در پیامی سی و ششمین سالروز تاسیس این بانک را به سهامداران، مشتریان و کارکنان تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک سینا به مناسبت سی و ششمین سالروز تاسیس بانک

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک سینا بدین شرح است:

«هشتم خرداد ماه مصادف با سی و ششمین سالروز تاسیس بانک سینا است. پایه گذاری این بانک به عنوان اولین موسسه مالی و اعتباری کشور در 8 خرداد 64 را می توان گامی موثر در شروع خصوصی سازی نظام بانکی کشور و آغاز شیوه ای نوین در بانکداری تلقی کرد به گونه ای که در سال های بعد و با ظهور سایر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی، اقبال و توجه مردم به این نوع بانکداری در کشور را شاهد بودیم.

بانک سینا اکنون در حالی وارد سی و ششمین سال فعالیت خود می شود که طی این سال ها با حرکت در مسیر قانونی و رعایت مقررات بانک مرکزی و پایبندی به اخلاق حرفه ای، با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص و بهره گیری ازآخرین تکنولوژی روز دنیا، از طریق خلق ایده ها و محصولات متنوع و نوین در جهت تامین رضایت مشتریان و سهامداران گرامی گام برداشته است.

این بانک مفتخر است به عنوان بانکی شفاف، خوشنام و تاثیرگذار با تدوین سیاست ها و برنامه های توسعه ای در کنار توجه کامل به حفظ و بهبود سودآوری به عنوان اولین و پایه ای ترین اصل بانکداری، گام های جدی و مهمی را در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی به ویژه با توجه به شیوع کرونا و حمایت از آسیب دیدگان بردارد.

بانک سینا در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها آماده است همانند گذشته، با ارائه خدمات کمی و کیفی مناسب و تامین مالی واحد های مختلف تولیدی، تجاری و خدماتی با تمرکز بر اشتغالزایی و کارآفرینی، نقش فعال تر و موثرتری در اقتصاد کشور ایفا نماید.

سی و ششمین سالروز تاسیس بانک سینا را به تمامی سهامداران، مشتریان و همکاران گرامی بانک تبریک عرض نموده، امیدوارم با همفکری، تلاش جمعی و تشریک مساعی شاهد اعتلا و پیشرفت روز افزون بانک سینا باشیم».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه