English

پیام روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت روز کارگر

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد.

پیام روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت روز کارگر

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مناسبت روز کارگر پیامی صادر کرد که به شرح زیر است

یازدهم اردیبهشت ماه، روز کارگر نامگذاری شده است، این روز یادآور تلاش و مجاهدت سربازان خط مقدم جبهه تولید، کارگران سخت کوش و زحمت کشی است که با اندیشه پویا و بازوی توانای خود، حساس ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست گرفته اند و چرخش تولید و کار در گرو تلاش و همت ایشان است.

جایگاه کار در دین اسلام چنان منزلتی دارد که حضرت ختمی مرتب، محمد مصطفی صلوات الله و سلامه علیه بر دستان کارگر بوسه می زند و اعلام می دارد که دست کارگر، دستی است که آتش جهنم آن را نمی سوزاند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر اهمیت کار و تلاش و تولید و نقش مهم کارگران در تولید تاکید داشته اند و نامگذاری سالهای اخیر در راستای توجه به مسئله تولید، نشان دهنده حساسیت جایگاه  و خدمت کارگران به عنوان نیروی محرکه اقتصاد کشور و پیشتازان جبهه تولید و مبارزه اقتصادی با استکبار جهانی است.

بی تردید رمز توسعه و تعالی پایدار ایران اسلامی در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم ، تعهد و تخصص، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران نقش برجسته و ویژه‌‌ای در این عرصه دارد .

روابط عمومی فولاد مبارکه همت، خدمت و تلاش کارگران شریف گروه فولاد مبارکه و سایر کارگران تلاشگر این مرز و بوم را ارج ‌نهاده و معتقد است کارگران معزز و محترم، بزرگترین سرمایه انسانی و جز حساس ترین قشر خدمت رسان هستند و تکریم و ستایش خدمت کارگران را وظیفه خود می داند.

این روز مهم، بر همه کارگران شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت باد.

 روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه