English

درخواست کارت اعتباری سهام عدالت را در «نشان بانک» ثبت کنید

همزمان با تاکید ریاست محترم جمهور مبنی بر لزوم کمک به معیشت مردم با صدور کارت های اعتباری به تضمین وثایق سهام عدالت در جلسه امروز (18 فروردین ماه) هیات دولت، بانک ملی ایران اعلام کرد متقاضیان این تسهیلات می توانند درخواست خود را در «نشان بانک» ثبت و آن را پیگیری کنند.

درخواست کارت اعتباری سهام عدالت را در «نشان بانک» ثبت کنید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، این بانک به عنوان یکی از بانک های پیشرو در صدور کارت های اعتباری، همواره در کنار مردم و برای کمک به بهبود معیشت آنها گام برداشته و اکنون روند ثبت درخواست کارت اعتباری مبتنی بر سهام عدالت با قوت در جریان است.

متقاضیان این تسهیلات می توانند با مراجعه به «نشان بانک» در اپلیکیشن های ایوا، بله و شصت بانک ملی ایران، عملیات احراز هویت و ثبت تقاضای کارت اعتباری سهام عدالت را انجام دهند.

متقاضیان این خدمت در هیچ کدام از مراحل درخواست تسهیلات مربوطه به مراجعه حضوری به واحدهای بانک نیازی نخواهند داشت.

ارزش این کارت اعتباری معادل ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت در اختیار افراد است و متقاضیان دریافت این کارت ها می توانند اطلاعات لازم درباره نحوه دریافت و محل مصرف تسهیلات، چگونگی ثبت نام، مدارک لازم و ... را در سایت بانک ملی ایران مطالعه کنند.

مرکز ارتباط مردمی شرکت سداد با شماره تلفن 02183386، مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ و مرکز پشتیبانی اپلیکیشن ایوا با شماره تلفن 02142739000 در شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز پاسخگوی متقاضیان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • Odet garshacabi

    وام سام عدالت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه