English

مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه:

فرآیند ارتباط صنعت و دانشگاه در فولادمبارکه شفاف است

نباتی نژاد مدیر روابط عمومی فولادمبارکه تعداد پروژه‌های در دست اقدام با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در سال ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

فرآیند ارتباط صنعت و دانشگاه در فولادمبارکه شفاف است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرروابط عمومی فولادمبارکه گفت: فرآیند تحقیق و توسعه از دیرباز دراین شرکت به صورت نظام‌مند شکل گرفته و در این فرآیند، مقوله ارتباط صنعت و دانشگاه کاملا شفاف است.

هادی نباتی نژاد اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه از ابتدای راه‌اندازی فعالیت‌های پژوهشی خود را آغاز کرد، واحد تحقیق و توسعه با انجام بیش از یک هزار و ۲۰۰ پروژه تحقیقاتی رسالت خود در زمینه انجام تحقیقات کاربردی و مساله محور را انجام داده و بهبودهای بزرگی را از جنس نوآوری تدریجی و تعالی عملیات به سرانجام رسانده است.

وی افزود: این شرکت از سال ۱۳۹۶ با دریافت گزارش‌های بازخورد جایزه EFQM و MAKE و ارزیابی‌های مختلف، با بازنگری سند راهبردی تحقیق و توسعه به سمت رویکرد نوآوری باز و تجاری سازی فناوری حرکت کرده و با الهام از استراتژی‌های جدید شرکت در زمینه کسب دانش فنی و توسعه فناوری فولاد در کشور، نوآوری اساسی را آغاز کرده و با تأسیس مرکز نوآوری و توسعه فناوری گروه فولاد مبارکه در حال برداشتن گام‌های مؤثری در این جهت است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه تصریح کرد: با توجه به توسعه پروژه‌های تحقیقاتی علاوه بر مساله محور به ایده محور و آینده محور و افزایش نیازهای تحقیقاتی و دانش روز، توسعه اکوسیستم نوآوری شرکت و توسعه ارتباطات خود با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، شرکت‌های دانش بنیان و … را در دستورکار خود قرار داده و همکاری خود با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را از طریق انعقاد قراردادهای بلند مدت باز (تفاهم نامه اعتبار انجام فعالیت‌های پژوهشی) توسعه داده است و هم اکنون با بیش از ۱۳۰ مرکز تحقیقاتی ارتباط و مراودات تحقیقاتی مستمر دارد.

وی با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای پژوهشی شرکت فولاد مبارکه تاکنون گفت: هر سال بالغ بر ۴۰ طرح تحقیقاتی موفق خاتمه یافته و در هر سال به طور میانگین ۴۵ طرح تحقیقاتی ابلاغ شده و تاکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ پروژه تحقیقاتی کاربردی اجرا و با موفقیت خاتمه یافته است، در همین راستا تعداد ۱۱۴ طرح تحقیقاتی در دست انجام داریم که در این بین در تمامی این طرح‌ها به افزایش مستمر کیفیت پروژه‌های تحقیقاتی نیز توجه ویژه داریم.

نباتی نژاد تعداد پروژه‌های در دست اقدام با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در سال ۱۳۹۹ را مهم برشمرد و گفت: در حال حاضر ۱۱۴ پروژه داریم که از این تعداد ۲۳ پروژه در دانشگاه صنعتی اصفهان، ۲۲ پروژه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ۱۲ پروژه در دانشگاه اصفهان، ۱ پروژه در دانشگاه صنعتی شریف، ۸ پروژه در دانشگاه تهران، ۱۷ پروژه در دانشگاه‌های آزاد و ۳۱ پروژه در سایر دانشگاه‌ها تعریف شده است.

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه اینکه قراردادهای مرتبط با تمام این پروژه‌ها با ماهیت حقوقی و با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی به نمایندگی ایشان منعقد شده و اگر در یک قرارداد نام شخصی آورده می‌شود، نه از جایگاه شخص حقیقی که از منظر شخص حقوقی و نماینده آن دانشگاه اعلام می‌شود. از همین رو به تاکید اشاره می‌گردد، برخی شبهه‌های ایجاد شده در هفته‌های گذشته با فرآیند جاری و مستمر مدیریت تحقیق و توسعه و ارتباط صنعت و دانشگاه فولادمبارکه همخوانی نداشته و ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی