English

حبیب اسدالله نژاد:

قیمت مرغ در تهران به ۲۶ هزار تومان رسید/ توزیع نامناسب در سطح کشور علت افزایش قیمت است

نایب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران به ۲۶ هزار تومان رسید که علت افزایش قیمت آن توزیع نامناسب مرغ در سطح کشور است.

قیمت مرغ در تهران به ۲۶ هزار تومان رسید/ توزیع نامناسب در سطح کشور علت افزایش قیمت است

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب اسدالله نژاد نایب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ در تهران به ۲۶ هزار تومان و ۵ هزار و ۶۰۰ تومان بالاتر از قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومانی خود رسیده است، اظهار داشت: بالا رفتن نرخ نهاده‌ ها باعث کاهش جوجه‌ریزی شده و همین امر قیمت مرغ را بالا برده، از سوی دیگر با تصمیم ستاد تنظیم بازار سن کشتار مرغ پایین آورده شد تا نهاده کمتری به مرغداری‌ها داده شود که با این تصمیم عرضه مرغ به بازار 20 درصد کاهش پیدا کرد.

وی گفت: توزیع نامناسب مرغ در سطح کشور علت این افزایش قیمت است به طوری که برخی استان‌ها که قطب تولید هستند اجازه انتقال آن به دیگر استان‌ها را ندارند.

نایب رئیس کانون صنفی مرغداران گوشتی افزود: انتظار این است که هم قیمت مرغ اصلاح شود و هم سهمیه نهاده‌ها به طور کامل در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد، همچنین با توزیع نامناسب و سودجویی نیز مقابله شود تا قیمت این محصول در بازار به ثبات برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    چقدر آخه اینا بی فکرن. مردم چقدر باید اذیت بشن از دست اینا

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه