English

اسلامی در مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن:

دشمن جنگ اقتصادی علیه کشور به راه انداخته تا مردم را از انقلاب منصرف کند

وزیر راه و شهرسازی گفت: دشمن با تمام توان، جنگ اقتصادی علیه کشور به راه انداخته تا مردم را از انقلاب منصرف کند.

دشمن جنگ اقتصادی علیه کشور به راه انداخته تا مردم را از انقلاب منصرف کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود امام خمینی (ره) به کشور در ۱۲ بهمن ۵۷ در فرودگاه مهرآباد تهران، ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم گفت: لحظات ورود امام به کشور لحظات تاریخی و ماندگاری است. ورود امام خمینی در شرایطی که همه امیدها ناامید بود و نفس‌ها در سینه حبس بود، رخ داد.

وی افزود: کسی باور نمی‌کرد که رژیم تا دندان مسلح شاه و یکی از حکومت‌هایی که به عنوان یکی از ایالت‌های آمریکا از نظر وابستگی به استکبار مشهور بود ساقط شود و امام خمینی قادر باشد چنین حکومتی را ساقط کرده و حکومتی با انتخاب مردم تعیین شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تا سال‌ها آمریکایی‌ها باور نمی‌کردند نظامی مانند جمهوری اسلامی مستقر شود. اگر به حرفهای آنها در ابتدای انقلاب دقت کنید می‌بینید که مرتب اعلام می‌کردند انقلاب اسلامی چند روزه سقوط می‌کند اما این اتفاق رخ نداد.

اسلامی افزود: امروز باید خدا را شاکر باشیم که با هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب همواره در مسیر صحیح هستیم و خودباوری در جهت شکوفایی جلوه‌هایی است که پیشرفت را برای کشور تأمین می‌کند و جز این مسیر، مسیر دیگری متصور نیست.

دشمن بداند تحریم ‌ها نمی‌تواند ما را از مسیر خود منحرف کند

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه دشمن بداند تحریم ‌ها نمی‌تواند ما را از مسیر خود منحرف کند، گفت: آنها از آنجایی که می‌دانند در درگیری‌های نظامی توفیقی ندارند لذا با کاهش ارزش پول ملی به دنبال منصرف کردن مردم از مسیر انقلاب هستند.

اسلامی به کسانی که تریبون دارند و تخریب می‌کنند هشدار داد: اینها متوجه نیستند که به تحریم‌ها دامن می‌زنند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: استکبار، کشورهای دیگر را وادار می‌کند که حتی حقوق کارکنان سفارتخانه‌های خود در ایران را با دلار پرداخت نکنند تا مبادا دلاری وارد کشور نشود.

وی افزود: آنهایی که به لحاظ اقتصادی و ظرفیت‌های تکنولوژیک ما را دچار نارسایی می‌کنند و حتی کسانی که با رفتارهای سیاسی در داخل، کشور را دچار التهاب اقتصادی می‌کنند بدانند که اقداماتشان از جنس آب به آسیاب دشمن ریختن است.

در وزارت راه مسیری را دنبال کرده ایم که نگاه به داخل است 

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما در وزارت راه مسیری را دنبال کرده ایم که نگاه به داخل است چون دانش و تخصص داریم و این امکان را داریم که اهداف توسعه یافتگی کشور را زودتر از آنچه تصور می‌شود محقق کنیم.

اسلامی افزود: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۰۰ پروژه عمرانی در حوزه راه و شهرسازی به ارزش ۱۱ هزار میلیارد تومان افتتاح می‌کنیم.

وی گفت: امروز ۱۲ پروژه در فرودگاه مهرآباد افتتاح شد که بخش کوچکی از این پروژه‌ها است و شاهد ارتقای رضایت مردم با افزایش خدماتی که به آنها می‌دهیم خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه