English

لغو محدودیت های ترافیکی محورهای هراز و کندوان‌

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: به دلیل وضعیت عادی ترافیک محدودیت های ترافیکی محورهای هراز و کندوان‌ لغو شد.

لغو محدودیت های ترافیکی محورهای هراز و کندوان‌

به گزارش خبرگزاری موج، علی اکبر آشوری درباره بروز‌ آتش‌سوز‌ی در برخی مناطق جنگل‌های گیلان و وضعیت محور آستارا-اردبیل بیان کرد: این محور باز‌ است و تردد در آن جریان دارد.

وی ادامه داد: پیش از این مقرر بود در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز یکشنبه 28 دی تا ساعت 2 روز دوشنبه 29 دی از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع شود اما به دلیل کاهش حجم تردد خودرو در محورها و وضعیت عادی ترافیک، این محدودیت لغو شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور یادآور شد: پیش از این هم اعلام شده بود که اجرای محدودیت های ترافیکی منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها  با هماهنگی لغو می‌شود.

آشوری بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور هراز مسیر ‌رفت و برگشت‌ محدوده‌های مشاء و پلور سنگین است.

وی همچنین از تردد روان در محورهای چالوس‌، فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح وضعیت جوی جاده‌های شمال گفت: در محور کندوان بارش برف و باران و در محورهای هراز‌، فیروزکوه، آزادراه‌ تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مداخلات جوی خاصی نداریم.

آشوری همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-فشم و بالعکس در برخی از مقاطع خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه