English

سعید صارمی:

قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است/ در صورت گرانفروشی با متخلفان برخورد می شود

معاون دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت گوشت مرغ گرم برای مصرف کننده ۲۰ هزار ۴۰۰ تومان تعیین شده و در صورت گرانفروشی با متخلفان برخورد می‌شود.

قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است/ در صورت گرانفروشی با متخلفان برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت صمت ، سعید صارمی معاون دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت گوشت مرغ گرم برای مصرف کننده ۲۰ هزار ۴۰۰ تومان تعیین شده و در صورت گرانفروشی با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: تعیین قیمت با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و انجمن‌های تخصصی مرتبط با این حوزه، در ستاد تنظیم بازار کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: تمامی عرضه کنندگان این کالا باید قیمت مصوب تنظیم بازار را رعایت نمایند و در غیر این صورت ضمن تشکیل پرونده تخلف صنفی موارد به مراجع رسیدگی‌کننده همچون تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

صارمی اعلام کرد: در همین راستا دستورالعمل رعایت قیمت و طرح برخورد با متخلفان و گرانفروشی این کالا از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تهیه و به سازمان‌های صمت استان‌ها ابلاغ شده است.

معاون دفتر برنامه‌ریزی تأمین توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده در خصوص تخصیص و تأمین ارز مورد نیاز برای واردات نهاده‌های دامی در این بخش دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت و امیدواریم روند تولید و تنظیم قیمت این کالا در بازار شکل منطقی بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی