English

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش می یابد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امروز مقرر شد که سازمان هواپیمایی کشوری نشستی را برای بررسی و آنالیز هزینه‌های ایرلاین‌ها و قیمت‌های درخواستی آنها برگزار کند، ان‌شاءالله قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش خواهد یافت.

قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج، تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برگزاری نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس، رئیس و دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و رؤسای شرکت‌های هواپیمایی، گفت: در نشست امروز موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دغدغه‌های نمایندگان مجلس در این رابطه استماع شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد که سازمان هواپیمایی کشوری نشستی را برای بررسی و آنالیز هزینه‌های ایرلاین‌ها و قیمت‌های درخواستی آنها برگزار کند تا پس از آن، شورای عالی هواپیمایی نرخنامه جدید پروازهای هوایی را اعلام رسمی کند. ان‌شاءالله قیمت کنونی بلیط هواپیما کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به تخلف ایرلاین‌ها در بالا بردن کف قیمت بلیت هواپیما، گفت: سازمان هواپیمایی به هیچ وجه قائل به کف و سقف قیمتی نیست، ما می‌گوئیم که بازار و نظام عرضه و تقاضا باید قیمت را تعیین کند. از این رو تعیین کف قیمتی از سوی ایرلاین‌ها غیرقانونی بوده و سازمان هواپیمایی با آنها برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه