English

برای دومین سال متوالی محقق شد؛

انتخاب وزارت نفت به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

وزارت نفت مشتمل بر شرکت ملی گاز ایران به همراه سه شرکت اصلی برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند.

انتخاب وزارت نفت به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران ، مجید کشاورز، مدیر مهندسی ساختار و دبیر کمیسیون مدیریت بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر، اظهار کرد: این انتخاب بر اساس تحقق اهداف دوساله برنامه جامع اصلاح نظام اداری و منتخب دفتر رئیس‌جمهوری با معیارهای ابلاغی رئیس‌جمهوری، اعلام شده است.

وی افزود: از ابتدای سال 1397 مسئولیت ارزیابی عملکرد برش ملی شرکت ملی گاز ایران به مدیریت مهندسی ساختار واگذار شد و این مدیریت در قالب کار تیمی با مدیریت ها و امور مستقل ستادی مرتبط، ازجمله؛ مدیریت‌های برنامه‌ریزی تلفیقی، هماهنگی و نظارت بر تولید، هماهنگی امور گازرسانی، توسعه منابع انسانی، پژوهش و فناوری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مالی و امور مستقل ستادی بازرسی و پاسخگویی به شکایات، تخصصی بازرگانی و شرکت انتقال گاز ایران این مهم را در سال های 1397 و 1398 انجام داد که با توفیق الهی در هر دوسال به عنوان دستگاه اجرایی برتر از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انتخاب و توسط شخص رئیس جمهور تقدیرنامه دریافت کرد.

کشاورز اهم مواردی که منجر به کسب این موفقیت شد را همکاری مناسب متولیان محورهای ابلاغی در قالب کار تیمی با برگزاری  29 جلسه کارشناسی و مدیریتی و بازدیدهای میدانی ازجمله؛ بازدید از سامانه مدیریت عملکرد شرکت گاز استان تهران، دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران و  برخی از مناطق عملیات انتقال گاز عنوان کرد و گفت: این امر به همراه تیم ارزیاب سازمان اداری و استخدامی کشور و اداره کل تشکیلات، روش ها و تعالی سازمانی در طول دو سال گذشته انجام شد و تیم ارزیاب را از نزدیک با تلاش همکاران عملیاتی شرکت ملی گاز ایران آشنا کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: این موفقیت با همکاری کلیه همکاران سخت کوش و متعهد شرکت ملی گاز ایران در ارزیابی عملکرد برش ملی 1399 برای سومین بار متوالی تکرار شود.

بنا بر این گزارش، دستگاه‌های اجرایی کشور سالانه بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی می‌شوند و از دستگاه‌های برتر در هفته دولت با حضور رئیس جمهوری و دیگر مقام‌ها در قالب جشنواره شهید رجایی قدردانی می‌شود که امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و به‌منظور رعایت مصوبه‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها و تجمعات، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی لغو شد.

براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه‌های برگزیده جشنواره شهید رجایی، امسال، وزارت نیرو، دستگاه برگزیده از نظر رشد عملکرد نسبت به پارسال،  وزارتخانه‌های نفت و ارتباطات، دستگاه برگزیده بر اساس تحقق اهداف دوساله برنامه جامع اصلاح نظام اداری و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، کشور و وزارت بهداشت به‌عنوان دستگاه منتخب دفتر رئیس‌جمهوری معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، سازمان بنادر و دریانورد و شرکت تولید نیروی برق حرارتی، سازمان‌های برگزیده به لحاظ رشد عملکرد نسبت به سال پیش و گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سازمان وابسته برگزیده در بعد شاخص‌های اختصاصی انتخاب شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه