English

حسن خلخالی ؛

حفظ سنگر تولید در شیوع ویروس کرونا اهمیت ویژه ای دارد

مدیرعامل شرکت مارگارینگفت: امروز در شیوع کرونا حفظ سنگر تولید اهمیت ویژه ای دارد و کارکنان شرکت در این مسیر گام برمی دارند.

حفظ سنگر تولید در شیوع ویروس کرونا اهمیت ویژه ای دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت مارگارین در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای گروه توسعه صنایع بهشهر  در ابتدای این مراسم با اشاره به اینکه ترویج ایثار و شهادت تضمین بقای جمهوری اسلامی است، گفت: در حالی که به پیشواز اربعین می رویم امیدواریم از ایثار سیدالشهدا درس بگیریم.

حسن خلخالی با بیان اینکه در دین ما به پرهیز از سستی تاکید شده، از این رو ما سربازان تولید در جبهه اقتصاد مقاومتی کوشیده ایم، افزود: در طول دفاع مقدس شرکت مارگرین کارنامه درخشانی از خود نشان داد و امروز در شیوع کرونا حفظ سنگر تولید اهمیت ویژه ای دارد و کارکنان شرکت در این مسیر گام برمی دارند.

همچنین تیموری فرمانده بسیج کارخانه های استان تهران در ادامه مراسم یادواره شهدای گروه توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اینکه هیچ کلامی بهتر از کلام شهید نیست به همین دلیل سخنی از سردار سلیمانی قرائت کرد و گفت: سردار سلیمانی در نوشته های گفته که خطاب من به سیاسیون اصلاح طلب و اصولگرا این است که در هر شرایطی نباید خدا رو فراموش کرد هرچند این فراموشی اتفاق افتاده است.

او افزود: در حال حاضر چند اصل رو نباید فراموش کرد نخست اینکه که از درون جان باید با ولایت فقیه همراهی وجود داشته باشه و اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی و بکارگیری افراد پاکدست از دیگر توصیه های شهید سلیمانی است. همچنین مقابله با فساد و دور ای از تجملات از دیگر توصیه هایی است که امروز در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

تیموری تصریخ کرد:احترام به مردم به عنوان یک ذخیره الهی همواره باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این مردم بودند که 8 سال دفاع مقدس را خلق کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه