English

آذری جهرمی:

کار اتصال پرسرعت و رایگان همه‌ی مدارس کشور به شبکه‌ی ملی اطلاعات به پایان رسید

وزیر ارتباطات گفت: کار اتصال پرسرعت و رایگان همه‌ مدارس کشور به شبکه‌ی ملی اطلاعات به پایان رسید تا ⁧‫دسترسی ‌همگانی‬⁩ به آموزش مجازی محقق شود.

کار اتصال پرسرعت و رایگان همه‌ی مدارس کشور به شبکه‌ی ملی اطلاعات به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری موج، محمدجواد آذری جهرمی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در توییتر نوشت: امروز با همکاری وزارت آموزش و پرورش، کار اتصال پرسرعت و رایگان همه مدارس کشور به شبکه‌ی ملی اطلاعات به پایان رسید تا ⁧‫دسترسی ‌همگانی‬⁩ به آموزش مجازی محقق شود. قول داده بودیم تا اسفند ۹۸ به پایان برسد که به دلیل موانعی در تامین تجهیزات با چندماه تاخیر این کار مهم به سرانجام رسید.

او همچنین در اینستاگرام درمورد تصمیمات نهایی‌شده برای آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید گفت: احتمالا شنبه و یکشنبه هفته آتی، در یک برنامه لایو اینستاگرامی، بسته ‌های وزارت ارتباطات برای بسط عدالت آموزش در فضای مجازی را به مردم معرفی و گزارش خواهیم کرد. البته اگر تلویزیون هم فرصتی اختصاص دهد، از آن طریق نیز گزارش را به مردم خواهیم رساند. امیدواریم این بسته‌ها نگرانی والدین و معلمان را در خصوص هزینه تحمیلی اینترنت مرتفع سازد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: اگر با مشکل عدم پوشش دهی تلفن همراه در منطقه خود گلایه دارید، یا از کم بودن سرعت اینترنت و کم فروشی بسته‌ها از اپراتورها شکایتی دارید، کافی است با شماره ‌گیری ۱۹۵ از سراسر کشور، شکایت خود را ثبت و نتیجه را پیگیری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی