English

کاظم خاوازی تاکید کرد؛

ضرورت استفاده کشاورزان از دانش و تجربیات کشاورزان نمونه

وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت استفاده کشاورزان از دانش و تجربیات کشاورزان نمونه تاکید کرد.

ضرورت استفاده کشاورزان از دانش و تجربیات کشاورزان نمونه

به گزارش خبرگزاری موج، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم رونمایی از شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)، نداشتن ارتباط پیوسته با کشاورزان را طی سال های گذشته، از مهمترین مشکلات بخش کشاورزی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران، گام مهمی برای ایجاد این ارتباط است، افزود: همه بهره برداران نیاز به اطلاعات روز بازار، قیمت محصولات کشاورزی و غیر کشاورزی و نیز نهاده ها دارند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: علاوه بر این، کشاورزان کاملا باید از سیاست ‌گذاری ‌های این بخش مطلع و به آن دسترسی داشته باشند؛ ضمن اینکه بتوانند از خدمات واقعی دولت الکترونیک بهره مند شوند.

خاوازی با بیان اینکه کشاورزان ما نیاز دارند که بتوانند محصولات تولیدی خود را در فضایی مناسب به مشتریان معرفی کنند، ادامه داد: از سوی دیگر، دانش و اطلاعات مورد نیاز باید به طریقی به کشاورزان منتقل شود که باعث افزایش درآمد آنان شود.

وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت استفاده کشاورزان از دانش و تجربیات کشاورزان نمونه تاکید کرد و گفت: در این سامانه، شرایط برای انتقال توصیه‌ها و انتقادات کشاورزان به مسئولان فراهم شده و بنابراین کشاورزان می‌توانند در سیاست‌گذاری بخش کشاورزی موثر باشند.

وی با بیان اینکه ٤ میلیون بهره‌ دار بخش کشاورزی می ‌توانند تحت پوشش این شبکه باشند، افزود: فازهای بعدی این اپلیکیشن هم به زودی تکمیل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه