English

دیدار سردار اشتری با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

عصر دیروز سه شنبه 21 مردادماه سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با خلبان تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار سردار اشتری با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

به گزارش خبرگزاری موج، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور عصر دیروز سه شنبه 21 مردادماه با خلبان تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که تنی چند از معاونان فرماندهی نیروی انتظامی و فرمانده پلیس فرودگاههای کشور نیز حضور داشتند، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یکی از محورهای مهم ایجاد امنیت در فرودگاهها و فراهم شدن آسایش و آرامش حاکم بر فرودگاهها را مرهون حضور این نیروها دانست و گفت: از آنجایی که کنترل مرزهای هوایی کشور نیازمند نیروهای همیشه بیدار، سخت کوش و مردمی است این نیروها چه در گذشته و چه در آینده متضمن سفرهای آرام و بهمراه امنیت مورد انتظار مسافران هوایی هستند و از این جهت که همواره عرصه را برای هرگونه تخلفی برای متخلفان تنگ کرده اند قابل تقدیرند.

زنگنه همچنین جدیت نیروی انتظامی در رعایت پروتکل های بهداشتی بخصوص جلوگیری کردن از ورود افراد بدون ماسک در فرودگاهها را حاصل حس مسئولیت پذیری و انسان دوستی نیروی انتظامی به جهت دفاع از سلامت و عزم آنها در مهار شیوع کرونا دانست.

سردار اشتری نیز در این دیدار ضمن تبریک به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و قبول این مسئولیت ابراز امیدواری کرد نیروی انتظامی مستقر در فرودگاهها بتوانند با هماهنگی سایر فعالان صنعت حمل و نقل هوایی آنطور که بایسته است رضایت مردم عزیز راه فراهم کنند و با هرچه سختگیرانه تر شدن دستورالعمل های بهداشتی در فرودگاهها کمک به چرخه اقتصادی کشور و حفظ سلامت مسافران بخش هوایی را محقق کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه