English

سلطانی فر:

نقش نهاد‌های مدنی در امنیت سیاسی در تمام جوامع بر کسی پوشیده نیست

وزیر ورزش و جوانان گفت: نقش نهاد‌های مدنی در امنیت سیاسی در تمام جوامع بر کسی پوشیده نیست، از میان ۱ میلیون نفر از جوانان مردم نهاد در اتفاقات سال‌های ۹۶ و ۹۸ حتی یک نفر دستگیر، زخمی و حضور نیافته است.

نقش نهاد‌های مدنی در امنیت سیاسی در تمام جوامع بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست وزرای کشور و ورزش و جوانان با مجمع سازمان‌های مردم نهاد و جوانان گفت: سازمان ‌های مردم نهاد جوانان در دولت یازدهم و دوازدهم از ۱۰۰ به ۳۲۰۰ رسیده امروز به یک شخصیت حقوقی پیدا کرده اند.

او افزود: توسعه نهاد‌های مدنی که موجب توسعه حضور مردم است را یکی از شاخصه‌ های جامعه مردمسالار دینی دانست و ادامه‌ داد: امروز جمهوری اسلامی پس از ۴۱ سال به همه دنیا اثبات کرده می‌شود یک حکومت دینی داشت و احزاب و گروه‌ها هم در زیر سایه آن فعالیت کنند و نهاد‌های مدنی و سازمان‌های مردم نهاد به فعالیت‌های خود بپردازند و در توسعه کشور نقش داشته باشند.

سلطانی فر با بیان اینکه موتور محرکه توسعه هر جامعه جوانان آن هستند، اظهار داشت: اگر در جامعه‌ای جوانان آن در صحنه باشند می‌تواند رشد توسعه سریعتر باشد. در بیانیه گام دوم انقلاب هم محور تمام فعالیت‌ها را جوانان قرار داده اند، بر این باور هستیم تمام تلاش خود را بکار گیریم تا بتوانیم جوانان را در عرصه‌های مختلف بکار گیریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما مدیران آینده کشور را در سازمان‌های مردم نهاد تربیت می ‌کنیم، ما در این سازمان‌ها ۱ میلیون جوان داریم، در این سال‌ها هر جایی که نیاز بوده این جوانان عاشقانه وارد شده اند و آمادگی دارند در همه صحنه‌های حاکمیت ملی نقش آفرینی کنند.

او اضافه کرد: در بحث‌ های مربوط به کنکور در هیات دولت گفتیم آمادگی داریم همه فضا‌های ورزشی خود را در اختیار قرار دهیم و هم یک جمع یک میلیون نفری به کمک برگزاری آن بیایند.

سلطانی فر اظهار داشت: نقش نهاد‌های مدنی در امنیت سیاسی در تمام جوامع بر کسی پوشیده نیست، از میان ۱ میلیون نفر از جوانان مردم نهاد در اتفاقات سال‌های ۹۶ و ۹۸ حتی یک نفر دستگیر، زخمی و حضور نیافته است.

او خطاب به وزیر کشور گفت: درخواست ما همکاری بیشتر استانداران با جوانان سازمان‌های مردم نهاد است. تلاش کردیم مراکز شکوفایی و شناسایی استعداد‌ها را در استان‌ها انجام دهیم.

سلطانی فر افزود: امروز ۴۰۰ دفتر در کشور خدمات خوبی به زوج‌های جوان می‌دهند. همچنین خانه‌های جوانان ما در سال ۹۳ صفر بوده و الان به ۱۱۳ دفتر رسیده، اما تصمیم داریم به ۲۰۰ دفتر برسد.

وزیر ورزش و جوانان درباره وام ازدواج گفت: امسال تسهیلات ازدواج به ۵۰ میلیون تومان برای هر کدام از زوجین رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه