English

محمد اسلامی؛

جلوی دشمنی هایی که منافع شخصی پشت آن است گرفته شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: باید جلوی دشمنی های که منافع شخصی پشت آن است گرفته شود، در حال حاضر وقت بسیاری از مسئولان برای همین پرونده های گرفته می شود که ناشی از منافع شخصی و آدرس های غلط است.

جلوی دشمنی هایی که منافع شخصی پشت آن است گرفته شود

گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی معارفه تورج دهقان زنگنه برای ریاست سازمان هواپیمایی کشوری و علیرضا برخور برای مدیرعاملی شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام شد.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با اشاره به اینکه باید رو به جلو نگاه کنیم، گفت: در حال حاضر در شدید ترین تحریم ها قرار داریم و در طول تاریخ هیچ کشوری به این اندازه تحریم نشده و آنها به دنبال اضمحلال کشور هستند تا دست به تاراج بزنند.

محمد اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور باید اثر بازدارنده داشته باشد، افزود: در شرایط کنونی باید فرصت های شغلی ایجاد و جغرافیای اقتصادی کشور را از جغرافیای سرزمینی وسیعتر کند و به بازارهای جدید دست پیدا کنیم.

او با تاکید بر اینکه باید جلوی دشمنی های که منافع شخصی پشت آن است گرفته شود، اظهار کرد: وقت بسیاری از مسئولان برای همین پرونده های گرفته می شود که ناشی از منافع شخصی و آدرس های غلط است.تکریم و معارفه رییس سازمان هواپیمایی کشوری

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه