English

از صبح امروز؛

مرحله دوم طرح فروش فوق ‌العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد

مرحله دوم فروش فوق ‌العاده محصولات ایران ‌خودرو از امروز پنج شنبه 9 مرداد آغاز شده است.

مرحله دوم طرح فروش فوق ‌العاده محصولات ایران خودرو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، گروه خودروسازی ایران ‌خودرو مرحله دوم فروش فوق ‌العاده محصولات خود را با قیمت قطعی و با عرضه پنج محصول پرتقاضای این شرکت در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) برای تحویل خودرو به مشتریان حقیقی از امروز پنج شنبه 9 مرداد آغاز کرده است. 

مهلت ثبت‌نام در این طرح به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. همچون روال طرح اول، پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، برندگان نهایی براساس قرعه کشی که در حضور نهادها و سازمان‌های نظارتی برگزار خواهد، مشخص می‌شوند. 

پس از اعلام اسامی انتخاب‌شدگان در قرعه‌کشی، مشتریان 48 ساعت فرصت دارند که وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کنند. ایران خودرو اعلام کرده که عدم واریز وجه خودرو در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت. ضروری است که متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران‌خودرو در صورتی که دارای کد کاربری نیستند، برای دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

در برنامه مرحله دوم فروش فوق ‌العاده  محصولات ایران خودرو همچون مرحله اول به منظور حذف واسطه‌گران و سودجویان در فرآیند فروش، محدودیت‌هایی همچون اختصاص هر دستگاه خودرو به یک شماره ملی، عدم خرید خودرو طی 48 ماهه اخیر از ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال در خانواده، دارا بودن سن حداقل 18 سال و ارائه گواهی‌نامه رانندگی لحاظ شده است.

در مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده نیز هیچگونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت. همچنین در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو باطل خواهد شد. همچنین در رهن ماندن سند خودرو به مدت یکسال نیز از مصوبات فروش‌فوق العاده است.

گفتنی است، در این طرح، پژو 206 تیپ5، دنا، سمند ال‌ایکس، 206 صندوقدار و پارس بنزینی با قیمت قطعی عرضه خواهند شد. مرحله  دوم طرح فروش فوق‌العاده محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه‌ماهه به اجرا گذاشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه