English

مدرس خیابانی:

دولت تحت هر شرایطی کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانه ها را تامین می کند

سرپرست وزارت صمت گفت: دولت تحت هر شرایطی کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانه ها را تامین می کند و اقدامات خوبی هم برای ترخیص کالاهای اساسی از بنادر در حال انجام است.

دولت تحت هر شرایطی کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانه ها را تامین می کند

به گزارش خبرگزاری موج، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت در ستاد تنظیم بازار گفت: مقوله بازار برای مردم  و دولت بسیار مهم است، زیرا امنیت بازار باعث ایجاد آرامش روانی برای مردم می شود.

او افزود: کسبه از مردم هستند و بیشتر دغدغه  آرامش بازار را دارند و در دوران کرونا ثابت کردند که در هر شرایطی هوای مردم را دارند .

مدرس خیابانی افزود: دولت تحت هر شرایطی کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانه ها را تامین می کند و اقدامات خوبی هم برای ترخیص کالاهای اساسی از بنادر در حال انجام است و به آن شتاب داده شده است و آمارهای سه ماهه  واحدهای تولیدی تماما افزایشی بوده است.

او افزود: ۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر و گمرکات کشور است و تامین این کالا‌های مستمر ادامه دارد.

سرپرست وزارت صمت گفت: با تناسب تشدید تحریم ها، نظارت‌ها روی بازار تشدید پیدا می‌کند و جز اولویت‌ها است.

* دولت تمام کالا‌های اساسی را تامین می ‌کند

مدرس خیابانی بیان کرد: به رغم تکانه‌های اقتصادی که دلیل اصلی آن تحریم‌ها است، نظارت بر روی بازار کاهش پیدا نمی‌کند و دولت تمام کالا‌های اساسی را تامین می‌کند.

او ادامه داد: سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، سازمان تعزیرات حکومتی و دادستانی‌ها و اتحادیه‌ها مسئول نظارت بر روی بازار هستند و طرح تشدید نظارت بر بازار از طریق اعلام کالا‌های اولویت دار اجرا می‌شود.

سرپرست وزارت صمت گفت: تشکیل ستاد مقابله با احتکار توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده اقدام خوبی است که در این دوران از مصرف کننده‌ها حمایت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه