English

زنگنه:

کاظم پور اردبیلی عاشق سربلندی کشور بود و هرگز هیچ کوتاهی نکرد

وزیر نفت گفت: کاظم پور اردبیلی نماینده ما در اوپک بود و همواره عاشق سربلندی کشور بود و هرگز هیچ کوتاهی نکرد.

کاظم پور اردبیلی عاشق سربلندی کشور بود و هرگز هیچ کوتاهی نکرد

به گزارش خبرگزاری موج، بیژن زنگنه وزیر نفت در مراسم یادبود حسین کاظم‌پور اردبیلی نماینده ایران در اوپک گفت: هنوز رفتن کاظم پور باورمان نشده است چرا که امروز ما یک همکار وفادار را از وزارت نفت از دست دادیم.

او ادامه داد: من به رهبری و مردم ایران این ضایعه را تسلیت می‌گویم چرا که او نماینده ما در اوپک بود و همواره عاشق سربلندی کشور بود و هرگز هیچ کوتاهی نکرد.

وزیر نفت اظهار کرد: او برای سربلندی ایران بسیار تلاش کرد. قریب به ۲۳ سال همکاری نزدیک با حسین کاظم‌پور، مرا در موقعیتی قرار می‌دهد که می‌توانم شهادت بدهم او، انسانی متدین، فرهیخته، متواضع، بسیار شرافتمند و خدمتگزاری راستین و بی‌ادعا برای ملت ایران، وفادار جمهوری اسلامی و عاشق ایران بود و سربلندی و پیشرفت ایران، دغدغه همیشگی‌اش بود.

زنگنه بیان کرد: مرگ یک واقعیت است و چه خوب است بانام نیک همانند کاظم پور از دنیا برود، او در یک معامله نفتی دخالت نمی‌کرد کاظم پور با شرافت زندگی کرد.

او اضافه کرد: او دیپلماتی برجسته بود که بیش از سه دهه از منافع ملی ما در اوپک، در سخت‌ترین شرایط و به‌رغم همه ناملایمات، هوشمندانه و جانانه دفاع کرد.

زنگنه بیان کرد: از خداوند قادر متعال برای آن عزیز، غفران و رحمت واسعه طلب می‌کنم. خداوند او را با اولیای خود محشور و به بازماندگان محترمش صبر و اجر عطا فرماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه