English

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:

پرداخت وام یک میلیون تومانی به بیش از ۲۰ میلیون سرپرست خانوار

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به بیش از ۲۰ میلیون سرپرست خانوار طی مراحل اول و دوم تاکنون خبر داد.

پرداخت وام یک میلیون تومانی به بیش از ۲۰ میلیون سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک های عامل تا ساعت ۱۲ روز پنج شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، از تعداد ۷۷۵ هزار و ۳۹۴ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها)، تعداد ۷۷۲ هزار و ۹۳۰ فقره از تسهیلات موصوف (معادل ۹۹.۷ درصد)  را پرداخت کرده اند.

همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می شود.

بر این اساس با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تا کنون از تعداد ۲۰ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۷۳ خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، تعداد ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۸۶ سرپرست خانوار تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که که فرآیند ثبت‌نام باقیمانده خانوارها و معرفی آنها به بانکها (برای تعیین تکلیف نهایی) در جریان است تا در آخرین مرحله پرداخت تسهیلات در پایان اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوارهای باقیمانده واریز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام من یه گارگر ساده هستم مستاجرم انقد بیکارموندم که پول پیشمو صاحب خونم به جای کرایه برداشت الانم دوماه دیگه بچم به دنیا میاد ولی هیچ پولی ندارم پول پیش خونه هم ندارم صاحب خونم وسایلامو میندازه بیرون بخدا موندم چیکار کنم اخه چه خاکی توسرم بریزم بخدا مرگمو میخام پیش زنو بچم شرمنده ام که باید گشنه بخوابن زن حامله باید گشنه بخوابه این زندگی خداییش بمیریم بهتره نه یارانه برام میاد نه اون یه تومنی که قراربود برامون بریزن چیشد پس اونی که احتیاج نداشت یه تومن روریختین براش ولی برای ما بدبخت که شبا گشنه میخوابیم نریختین این انصاف نیست بخدا تورو خداکمکم کنید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه