English

جوابیه ایرانسل به گزارش خبرگزاری موج؛ شبکه امن همراه ایرانسل، زیرساخت ارتباطی جلسات آنلاین مجلس است

مجلس شورای اسلامی، زیرساخت ارتباطی شرکت ایرانسل را برای برگزاری جلسات برگزیده است و سومین جلسه آنلاین مجلس نیز امروز بر بستر زیرساخت ارتباطی ایرانسل برگزار شد.

جوابیه ایرانسل به گزارش خبرگزاری موج؛ شبکه امن همراه ایرانسل، زیرساخت ارتباطی جلسات آنلاین مجلس است

به گزارش خبرگزاری موج، اداره کل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل در جوابیه ای در پاسخ به گزارشی که امروز در این خبرگزاری منتشر شد با عنوان «بن‌ بست برگزاری آنلاین جلسات مجلس / نمایندگان دلسرد شدند» نوشت:

* شبکه امن همراه ایرانسل، زیرساخت ارتباطی جلسات آنلاین مجلس است

۱. جلسات آنلاین مجلس شورای اسلامی، بر بستر خدمات شبکۀ امن همراه (APN) ایرانسل به عنوان «زیرساخت ارتباطی» برگزار می‌شود و نرم‌افزار (پلتفرم) مورد نیاز برای برگزاری جلسات، توسط یک شرکت داخلی دانش‌بنیان برای مجلس شورای اسلامی تهیه شده است.

با استفاده از خدمات شبکه امن همراه (APN)، گروهی از سیمکارت‌ها در قالب یک شبکه خصوصی مجازی بر روی شبکه امن تلفن همراه ایرانسل با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌کنند. کسب و کارها با استفاده از این خدمات می‌توانند از طریق سیم‌کارت‌های ایرانسل، در یک کانال ارتباطی امن و اختصاصی بدون وابستگی به اینترنت، به شبکه داخلی خود در نقاط مختلف ایران متصل شوند.

از جمله مزایای خدمات APN می‌توان به امنیت بالا، عدم وابستگی به اینترنت، پوشش گسترده و دسترسی دائم و نیز پهنای باند بالا اشاره کرد. طی ۶ سال اخیر، دو میلیون عدد از این نوع سیمکارت ایرانسل، در صنایع مختلف از قبیل حمل و نقل، توزیع برق، شبکۀ آب، نفت و گاز، انتظامی، بهداشت، آموزش، پخش و توزیع، غذایی، شبکۀ بانکی، شبکۀ پرداخت و... بر اساس SLA منطبق با استانداردهای به‌روز صنعتی، در حال ارائه خدمت به صنایع مختلف کشور است.

۲. ویژگی‌های فوق سبب شده تا مجلس شورای اسلامی، زیرساخت ارتباطی شرکت ایرانسل را برای برگزاری جلسات برگزیند و امروز، یکشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ نیز، سومین جلسه آنلاین مجلس شورای اسلامی بر بستر زیرساخت ارتباطی ایرانسل برگزار شد.

از ابتدای تعیین مجری برای تأمین زیرساخت ارتباطی مناسب برای جلسات آنلاین مجلس شورای اسلامی تا امروز، تمامی امور با مدیریت فنی مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی و با نظارت و هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات ایران پیش رفته و رضایت این دو بخش از کیفیت زیرساخت ارتباطی، مؤید عملکرد مناسب زیرساخت ارتباطی ایرانسل است.

۳. با توجه به این که تجربه برگزاری جلسات آنلاین، برای نخستین بار در تاریخ مجلس شورای اسلامی به وقوع می‌پیوندد، طبعاً در مرحلۀ اجرا، نیازمند هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای است که طی برگزاری سه جلسۀ اخیر، شاهد انجام آن هستیم.

از جملۀ این هماهنگی‌ها، لزوم تحویل لوازم و دستگاه‌های ارتباطی (مانند لپ‌تاپ و...) به نمایندگان و آموزش فرایند اتصال و حضور در جلسات است که این امر به همت مسؤولان مربوطه، در حال انجام است و با برگزاری هر جلسۀ آنلاین جدید، شاهد حضور آنلاین تعداد به مراتب بیشتری از نمایندگان محترم مردم هستیم. به شکلی که پس از حضور ۷۰ نفر از نمایندگان محترم در جلسۀ نخست و ۹۰ نفر در جلسۀ دوم، سومین جلسۀ آنلاین، امروز با حضور ۱۳۱ نفر از نمایندگان مردم برگزار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه