English

بانک رفاه به تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی تسهیلات اعطا کرد

بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به عنوان یک بانک سلامت محور، اقدام به اعطای تسهیلات به تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی کرد.

بانک رفاه به تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی تسهیلات اعطا کرد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، این بانک به عنوان یک بانک اجتماعی و سلامت محور و در راستای حمایت از رونق تولید و نظام سلامت کشور، اقدام به اعطای تسهیلات به تولید کنندگان مواد شوینده و بهداشتی کرد.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه در بازه زمانی 92 تا 98 با تخصیص تسهیلات خرد و کلان در حوزه های مختلف بهداشت، سلامت و دارو در قالب طرح های اعتباری از جمله پرداخت تسهیلات به دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها، مراکز درمانی و داروخانه های کشور جهت تجهیز و احداث، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، پرستاران و کارکنان شاغل در مراکز درمانی بابت تجهیز مطب، بازسازی و تعمیرات مسکن به مبلغ 47 هزار و 300 میلیارد ریال توانسته است گام های موثری در حوزه سلامت کشور بردارد.

در ادامه روند اقدامات حمایتی از تولید و اشتغال، بانک رفاه در ده ماهه نخست سال جاری، در بخش های آب و کشاورزی، صنعت و تولید، مسکن و ساختمان، بازرگانی، خدمات و متفرقه بیش از 382.029 میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده است.

همچنین بانک رفاه در سال های 96، 97 و ده ماهه نخست سال 98، بالغ بر27.623 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

گفتنی است، با عنایت به شیوع گسترده ویروس کرونا طی روزهای اخیر در سطح کشور، بانک رفاه اعطای تسهیلات و تأمین مالی شرکت های تولیدی تجهیزات مقابله کننده با ویروس کرونا را که شرایط لازم را احراز نمایند در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی