English

امید علی پارسا؛

شفاف سازی رسیدگی به پرونده های مالیاتی

روی سازمان امور مالیاتی گفت: شفاف سازی هیات قضات برای رسیدگی امور مالیاتی در دست اجرا است و جلسه رسیدگی باید زیر دوربین ها باشد تا آنها بدانند که مراجع بالاتر به این جلسات رسیدگی خواهد کرد.

شفاف سازی رسیدگی به پرونده های مالیاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در نشست غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی به مشکلات مالیاتی کشور پرداخته شد.

امید علی رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه قوانین مالیاتی بسیار پیچیده و طولانی است، گفت: این 4700 قوانین و مقررات مالیاتی بیش از 12 هزار صفحه است که حکم دادند بر مبنای این قوانین کار ساده ای نیست، از این رو برای شفاف سازی هیات قضات برای رسیدگی امور مالیاتی در دست اجرا است و جلسه رسیدگی باید زیر دوربین ها باشد تا آنها بدانند که مراجع بالاتر به این جلسات رسیدگی خواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی مؤدیان به دنبال بهانه ای برای پرداخت نکردن مالیات است، افزود: امیدواریم بتوانیم هیات های دادرسی مالیاتی از زیر مجموعه سازمان مالیاتی خارج شوند و به هیات دادرسی کشور متصل شوند و این هیات برای رسیدگی به امور مالیاتی استقلال لازم را بدست بیاورند.

پارسا با تاکید بر اینکه مصوبه سران قوا برای ما قانون است، اظهار کرد: کار گروه فنی بین سازمان امور مالیاتی و اتاق بازرگانی ایران تشکیل شود و به صورت جامع مشکلات بررسی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه