English

رضا اردکانیان در پاسخ به موج؛

طرح جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده به رئیس جمهور ارائه شد

وزیر نیرو گفت:در حال حاضر علاوه بر اینکه مذاکراتی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساخت و جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده انجام شده طرح به رئیس جمهور نیز ارائه شده و تسهیلات بانکی نیز در آینده برای جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده انجام می شود.

طرح جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده به رئیس جمهور ارائه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر نیرو در مراسم افتتاحیه موتورهای برقی با اشاره به اینکه در هیات وزیران گزارش های درباره آلاینده ها و به ویژه موتورسیکلت فرسوده ارائه شده است، گفت: در حال حاضر 10 میلیون موتورسیکلت فرسوده در کشور داریم که آلایندگی آنها بیش از 12 برابر خودروها است.

رضا اردکانیان با بیان اینکه تبدیل خودروهای فرسوده به برقی و ساخت خودروهای برقی صرفه اقتصادی بالایی دارد، افزود: در حال حاضر شرکت توزیع برق جایگزینی خودروهای برقی را آغاز کرده و برنامه ما جایگزینی 3 هزار خودرو است.

او با تاکید بر اینکه نیازمند همکاری وزارت صنعت برای ساخت و شهرداری برای در اختیار قراردادن فضا برای ساخت ایستگاه های شارژ هستیم، تصریح کرد: این بخش ممکن است نیازمندی ارزی برای ساخت دارد اما از طرف دیگر صرفه جویی که در بخش مصرف بنزین ایجاد می کند و قابلیت صادرات بنزین نیز به وجود می آید توجیه اقتصادی دارد.

اردکانیان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره اینکه آیا مذاکراتی برای ساخت موتورسیکلت در سطح کلان با وزارت صنعت انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر علاوه بر اینکه مذاکراتی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساخت و جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده انجام شده طرح به رئیس جمهور نیز ارائه شده و تسهیلات بانکی نیز در آینده برای جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه