English

در مراسمی با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

ذوب آهن اصفهان تندیس ویژه و گواهینامه سرآمدی در مسئولیت اجتماعی را کسب نمود

در مراسم اختتامیه فرایند سومین جایزه مسئولیت اجتماعی دوشنبه 23 دیماه تندیس ویژه و گواهینامه سرآمدی در تعهد سازمان به توسعه جامعه محلی از سوی دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اهداء شد.

ذوب آهن اصفهان تندیس ویژه و گواهینامه سرآمدی در مسئولیت اجتماعی را کسب نمود

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: موضوع مسئولیت اجتماعی تنها مربوط به اشخاص حقوقی نیست بلکه به اشخاص حقیقی نیز مربوط می‌شود و این ریشه کهن در فرهنگ ما دارد.

شریعتمداری بیان کرد: در همه شرکت‌ها و بنگاه‌ها به مسئولیت اجتماعی توجه جدی می‌شود و جامعه امروز نیز نیامند این است که به آن بپردازد و سودآور کردن بنگاه‌ها یک مسئولیت اجتماعی در مقابل سهام داران است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این مراسم ، فعالیت های ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت اجتماعی را قابل تقدیر دانست و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی در بخش های مختلف افتخار آفرین است و امروز نیز در راستای مسئولیت اجتماعی موفقیت خوبی کسب نمود که باید با مسئولین و کارکنان آن این موفقیت را تبریک بگویم .

یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در حاشیه این همایش گفت : شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان همواره سعی در درک تاثیر اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی فعالیت خود بر دیگران داشته و خود را مسئول در زمینه های اجتماعی می شناسد و شهرت و دوام و رقابتی بودن محصولات خود را در زیر چتر مشارکت در تعهدات اجتماعی تعریف و ارائه می کند .

وی افزود : این مجتمع عظیم صنعتی که تاسیس آن در راستای مسئولیت اجتماعی صورت گرفته و مهمترین گام تاریخ ایران برای صنعتی شدن محسوب می شود ،  با کارنامه درخشان بیش از نیم قرن تولید محصولات فولادی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، ایمنی و امنیت را بر پایه شعار «با اطمینان بسازید» در جامعه نهادینه کرده است.

شایان ذکر است ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود ، اقدامات موثری انجام داده است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

  • سرمایه گذاری بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان در پروژه های زیست محیطی
  • ایجاد بزرگترین جنگل دست کاشت کشور به مساحت 16 هزار و 500 هکتار که 14 هزار هکتار آن به صورت دیم آبیاری می شود
  • سرمایه گذاری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان برای تصفیه پساب شهرهای اطراف و استفاده از آن جهت آبیاری فضای سبز و استفاده در فرآیند تولید
  • تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن برای ایجاد روحیه شادابی و نشاط در قشر جوان
  • تاسیس بیمارستان شهید مطهری به عنوان یک مرکز بهداشتی درمانی ممتاز برای خدمت رسانی به جامعه پیرامون و مردم کشور
  • احداث اولین آزادراه کشور در جنوب غرب اصفهان ( اتوبان ذوب آهن اصفهان ) به منظور تردد در مسیر جنوب غربی اصفهان ، احداث پل شهید آذری و مشارکت در فعالیت های عمرانی
  • مشارکت در ساخت صنایع فولادی مختلف در کشور
  • تولید محصول متناسب با نیازهای کشور از جمله تولید ریل برای توسعه حمل و نقل ریلی و تولید مقاطع ساختمانی با کیفیت از جمله میلگرد مقاوم به زلزله و تیرآهن های بال پهن
  • آموزش بیش از ۱۲۰ هزار نیروی ماهر , تکنسین و مهندس برای صنایع مختلف کشور طی نیم قرن گذشته و دریافت لقب دانشگاه صنعت کشور
  • اعزام ۱۴ هزار نیرو به جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی