English

جزئیات تازه از جعبه سیاه کشتی سانچی

کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که صدای خدمه سانچی در آخرین لحظات زندگی‌ شان است.

جزئیات تازه از جعبه سیاه کشتی سانچی

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از حوادث تلخ سال 96 حادثه کشتی سانچی بود حادثه ای که در روز ۱۶ دی‌ ماه 96 بر اثر تصادف نفتکش ایرانی با نام سانچی با کشتی فله‌ بر چینی اتفاق افتاد و این کشتی بعد از ۸ روز سوختن روی آب، غرق شد. از بین ۳۰ خدمه ایرانی و ۲ خدمه بنگلادشی سانچی، تنها پیکر سه تن یافت شد و اجساد باقی کارکنان به همراه نفتکش به اعماق دریا فرو رفت.

حادثه کشتی سانچی ابهامات و شایعات فراوانی را با خود به همراه داشت و سیل عظیمی از سوالات را از سوی عموم مردم درخصوص چرایی وقوع این فاجعه و نقش هر کدام از کشتی‌ های ایرانی و چینی روانه فضای مجازی کرده است. 

حادثه ای که بازتاب آن در شبکه‌ های اجتماعی هنوز قابل مشاهده است و با توجه به این که به دومین سالگرد این حادثه نزدیک می شویم کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که صدای خدمه سانچی در آخرین لحظات زندگی‌ شان است که ظاهرا نشان دهنده رمزگشایی اولیه از جعبه سیاه کشتی سانچی است که دچار حریق وسیع شده بود و درنهایت جان سرنشینان گرفته شد.

در این کلیپ صدایی از خدمه سانچی در آخرین لحظات زندگی‌ شان است که در آن افسر سوم کشتی سانچی و دیگر خدمه حاضر در اتاق فرمان کاپیتان از زمان برخورد با کشتی چینی تا انفجار را لحظه به لحظه و بسیار دلخراش فاش می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه